Metertjes gaan er morgenochtend in. Olietemperatuur wordt pas over 2 weken aangesloten als de rest van de mods gaan plaatsvindenJunkyXL schreef:mooi mooi mooi!!
heb je de metertjes er al in? werken ze goed? dat wil ik ook binnenkort doen...
jj
The Heks II foto's bushrit Björn thnx!!
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb het eigenlijk niet zo op spacers....
12mm gaat er zowiezo niet opkomen. Door de Tarox remmen zijn de voorwielen iets naar buiten gekomen, daarom wilde ik achter ook een klein spacertje proberen.Fred schreef:Dikke mini, maar op zo'n gap ga je 5mm echt niet zien. Of je doet minstens 12mm of helemaal niet
Ik heb het eigenlijk niet zo op spacers....
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sublieme cabrio, Janny
(en Peter
)
Als ik jullie Tarox-remmen zie weet ik wat mijn TT nog mist

Als ik jullie Tarox-remmen zie weet ik wat mijn TT nog mist

Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
mijn Works met Brembo GT remmen had 20 mm spacers voor. Was te breed, bleek ook wel....de plastic wielranden zijn eerst door de banden afgeslepen...denizg schreef:15MM rondom past ook makkelijk mocht je toch later iets meer overwegen.
Laatst gewijzigd door Miniboard op 28 mar 2010, 21:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jankerd... Die randen zijn niet meer dan een indicator om aan te geven of je wielen wel breed genoeg staan, hoe meer krrrrst je hoord hoe beterMiniboard schreef:mijn Woks metde Brembo GT remen had 20 mm spacers voor. Was te breed, bleek ook wel....de plastic wielranden zijn eerst door de banden afgeslepen...denizg schreef:15MM rondom past ook makkelijk mocht je toch later iets meer overwegen.

- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
, das een goeie, maar de homokineten hadden ook wel veel te lijden
Fred schreef:Jankerd... Die randen zijn niet meer dan een indicator om aan te geven of je wielen wel breed genoeg staan, hoe meer krrrrst je hoord hoe beter

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
De Tarox set remt prima! Ik heb er wel wat zachtere blokken ingezet.
Eigenlijk heb ik nog niet echt vaak achter elkaar hard hoeven/kunnen remmen.
De blokken zullen in ieder geval niet doormidden breken zoals ik met de OEM remmen heb gehad...
Ik hou niet van de look met van die dikke spacers.
Eigenlijk heb ik nog niet echt vaak achter elkaar hard hoeven/kunnen remmen.
De blokken zullen in ieder geval niet doormidden breken zoals ik met de OEM remmen heb gehad...
Ik hou niet van de look met van die dikke spacers.
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is de digitale versie van de vermogensuitdraai al binnenpeter schreef:Metertjes gaan er morgenochtend in. Olietemperatuur wordt pas over 2 weken aangesloten als de rest van de mods gaan plaatsvindenJunkyXL schreef:mooi mooi mooi!!
heb je de metertjes er al in? werken ze goed? dat wil ik ook binnenkort doen...
jj

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
kan het zijn dat ik deze dikke bak vanavond weer heb gezien in hoofddorp??
was rond 20:50, op de kruisweg... jullie reden met dakje open richting het centrum. ik reed de andere kant op, was net opweg met wat eten...
was rond 20:50, op de kruisweg... jullie reden met dakje open richting het centrum. ik reed de andere kant op, was net opweg met wat eten...

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, weer eens tijd voor wat nieuws!
Spacers.... Niet omdat ik het wil maar omdat het moet.

En dit is de reden!

Ik wilde toch de OEM Works remmen graag hebben. De Taroxen worden opnieuw geanodiseerd (sommige van jullie hebben wel gezien hoe beroerd ze eruit zien) en komen dan misschien in de verkoop.
Kan niet wachten om ze te gaan monteren de komende weken.
En dan is The Heks II echt af. Dan kap ik met modden.

Spacers.... Niet omdat ik het wil maar omdat het moet.

En dit is de reden!

Ik wilde toch de OEM Works remmen graag hebben. De Taroxen worden opnieuw geanodiseerd (sommige van jullie hebben wel gezien hoe beroerd ze eruit zien) en komen dan misschien in de verkoop.
Kan niet wachten om ze te gaan monteren de komende weken.
En dan is The Heks II echt af. Dan kap ik met modden.
Onze sponsors