geschrobt pics op p68

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Ervaring gevraagd over Rare Rimms

08 dec 2013, 23:39

Dat is de manier waarop ze werken idd. Peter heeft hier goede ervaringen mee, ze verkochten voorheen wel vaker aan forumleden.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 dec 2013, 23:44

Ik heb al meerdere sets afgenomen bij Martin en ben uiterst tevreden over de geleverde service
Je weet vaak van tevoren toch wel hoe en wat je wil kopen, en hoe het staat op een Mini omdat bijna elke combinatie wel ooit gemaakt is met een Rota velg. Internetbusiness is het op sommige vlakken gewoon keihard aan het winnen van het kijken-en-kopen winkelen

Mijn nieuwe set gaat er ook weer besteld worden een dezer dagen (als de R105's weg zijn..)
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 dec 2013, 23:47

Daveke-Orranje schreef:Ik heb al meerdere sets afgenomen bij Martin en ben uiterst tevreden over de geleverde service
Je weet vaak van tevoren toch wel hoe en wat je wil kopen, en hoe het staat op een Mini omdat bijna elke combinatie wel ooit gemaakt is met een Rota velg. Internetbusiness is het op sommige vlakken gewoon keihard aan het winnen van het kijken-en-kopen winkelen

Mijn nieuwe set gaat er ook weer besteld worden een dezer dagen (als de R105's weg zijn..)
Het is ook niet vervelend bedoeld maar ik heb het gewoon nog nooit meegemaakt dus vandaar de vraag
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 dec 2013, 23:50

Casper schreef:
Daveke-Orranje schreef:Ik heb al meerdere sets afgenomen bij Martin en ben uiterst tevreden over de geleverde service

Het is ook niet vervelend bedoeld maar ik heb het gewoon nog nooit meegemaakt dus vandaar de vraag
Weet ik, vandaar even verduidelijking :)

Ik kan het echt aanraden, het is prima zaken doen met RareRims
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 dec 2013, 07:30

Na een nachtdienst het een en ander uitgezocht te hebben besloten het niet te doen. Ze zijn best prijzig voor immitatievelgen hoe mooi ze ook zijn. Maar voor iets meer kan je A merk velgen krijgen en als ik eerlijk ben ben best een beetje geschrokken als je de test verhalen leest qua kwaliteit al weet ik dat je niet alles moet geloven. Dus de speurtocht gaat verder naar iets aparts
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 dec 2013, 07:31

haha :-D
heb over deze velgen nog nooit iets geks gehoord hoor ;)
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 dec 2013, 07:32

Nee zeg ook niet dat ze slecht zijn dat zal heus niet. Maar vind 750 euro voor en dat zijn het toch immitatievelgen best betaald
Afbeelding

speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 dec 2013, 07:34

Ik vind 190 euro per velg wel meevallen en ook voor een goede imitatie.
Maar idd voor/vanaf 250 euro heb je al mooie a merk velgen.
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: MINI COUPE S

09 dec 2013, 07:38

Precies de laatste paar dagen veel gebeld her en der en Sparco, BBS, OZ velgen zitten rond die 250 of minder als je, een beetje je best doet en die zijn denk ik qua kwaliteit wel wat beter. Al zegt een A merk ook niet alles.
Afbeelding

speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 dec 2013, 07:40

rs koop je niet voor 250 euro p st.
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 dec 2013, 07:41

beetje te classic voor een coupe denk ik.
paar mooie OZ superlegra/ultralegra is ook mooi
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 dec 2013, 07:44

idd ook mooi al stonden de asa's nog dikker vond ik 8-)
over wielen gesproken ....
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”