Denk dat dat iets mooier/dikker/sneller is

Ben benieuwd wat het nieuwe plan is en HOE het eruit ziet

Dat is vervelend nieuws Berthil. Maar ja, we worden een dagje ouder heBerthil schreef:Ik had er echt zin aan maar ik stond gisterenmorgen op en verrek een spier in mijn nek.
Tegen beter weten in en met de hoop dat het bij de Ring beter zou zijn toch maar vanuit Tilburg gaan rijden dus ik ben wel bij de Ring geweest. Ik kon bijna niet eens uit de auto komen dus laat staan gaan rijden op de Ring.
Erg jammer want het was prachtig weer.
Op de terugweg mijzelf maar getrakteerd op een ritje door de Eifel al kon ik nauwelijks door de rechterbochten komen en moest ik op gehoor soms een kruising op (gelukkig nog niet veel elektrische auto's op de weg).
Als de nek over is en de weersvooruitzichten goed ga ik zeker binnenkort een keer door de weeks.
Door zoekfunctie naar de Challenge spoiler kwam ik weer even in je topic terecht. Echt een mazzel dat je deze bent tegengekomen zeg en helemaal voor zo een prijs!! Ik ben er ook al een tijdje naar op zoek, maar volgens mij een onbegonne werk..Berthil schreef:Bovenop ligt trouwens de John Cooper Motorsport (MINI Challenge) spoiler.
Die zal deze winter pas gemonteerd worden.
Onze sponsors