Ragnar's MCCS
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Ragnar's MCCS
Nee maar je staat versteld van hoe vaak je dat wel ziet omdat ze die 200 euro te duur vinden.Daveke schreef:Zou jij nep-logo's in zulke dure echte wielen steken?speedy schreef:nice !
oem bbs logo's?
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik snap het nog steeds niet
liever echte wielen met nep logo's dan nep wielen met echte logo's.
Zolang die dingen goede pasvorm hebben en er geen bb5 opstaat zou het me echt niet kunnen schelen en kan ik geen reden bedenken waarom het uit zou maken. Nu ik erover nadenk, misschien zou ik zelfs wel bewust bb5 logo's erin drukken gewoon om te zieken

liever echte wielen met nep logo's dan nep wielen met echte logo's.

Zolang die dingen goede pasvorm hebben en er geen bb5 opstaat zou het me echt niet kunnen schelen en kan ik geen reden bedenken waarom het uit zou maken. Nu ik erover nadenk, misschien zou ik zelfs wel bewust bb5 logo's erin drukken gewoon om te zieken

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Over de BBS logotjes gesproken ik heb er 8. 4 orginele 3D en 4 andere BBS versies. Staat als nog een partnummer op alleen lijkt het meer een plaatje on top. Zit er zelfs over na te denken om zonder de logos te gaan rijden. Was ook al het geval net me work vs-xx wielen
Hier wel een plaatje van me cobra setje. Heerlijk weer zo rijden echt gemist. En zelf Mir is weer blij dat hij zo rijdt.

Hier wel een plaatje van me cobra setje. Heerlijk weer zo rijden echt gemist. En zelf Mir is weer blij dat hij zo rijdt.

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lekker bezig weer Rag!
Voor wat betreft die logos deel ik de mening van Frank. Ga écht geen €200+ neerleggen voor 4 plastic kapjes. Maar ieder z'n ding, ik doe ook wel eens gek. Of nee. Ik doe altijd gek. Niemand begrijpt me.
Wil iemand met me praten?
Voor wat betreft die logos deel ik de mening van Frank. Ga écht geen €200+ neerleggen voor 4 plastic kapjes. Maar ieder z'n ding, ik doe ook wel eens gek. Of nee. Ik doe altijd gek. Niemand begrijpt me.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
U had geroepen meneer. Ken t probleem. Niemand reageert meer op alle gekke niet oem dingen die ik doe hiermushrop schreef:Lekker bezig weer Rag!

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thanks Daiel,
We gaan het zien hoe deze BBS RX II zullen staan onder de Mini,
Moet wel nog een extra setje slotbouten erbij draaien, Heb ik begrepen. Zijn nogal zeldzaam in 4x100 18"
Dus maar snel een setje inslaan..
De originele 3D logo's heb ik alweer van de hand gedaan. voordat er nog meer mensen een pb'tje sturen.
We gaan het zien hoe deze BBS RX II zullen staan onder de Mini,

Moet wel nog een extra setje slotbouten erbij draaien, Heb ik begrepen. Zijn nogal zeldzaam in 4x100 18"

Dus maar snel een setje inslaan..
De originele 3D logo's heb ik alweer van de hand gedaan. voordat er nog meer mensen een pb'tje sturen.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
mis ik iets frank
wist niet dat ik grappig kon zijn

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, grappig dat die 3D logo's zo populair zijnRagnar schreef:![]()
mis ik iets frank
![]()
![]()

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Onze sponsors