GP0029
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: GP0029
Mij is zelfs gezegd met Carbotech een compound zwaarder te nemen op de vooras dan achteren, omdat je ook 80% op de voorkant remt en 20% achter
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
denk dat het verschil in klauwen al het verschil maakt en niet dat de blokken doorslaggevend zijn
Daveke schreef:Mij is zelfs gezegd met Carbotech een compound zwaarder te nemen op de vooras dan achteren, omdat je ook 80% op de voorkant remt en 20% achter
denk dat het verschil in klauwen al het verschil maakt en niet dat de blokken doorslaggevend zijn
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
In zijn algemeenheid, ligt ook een beetje aan de auto waarschijnlijk. Hoe geavanceerder het stabiliteits- en remsysteem hoe meer achteraan mee remt.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zou juist zeggen andersom, een echt goede blok remt harder dan een BBK met "normale blokken"coendek schreef:Daveke schreef:Mij is zelfs gezegd met Carbotech een compound zwaarder te nemen op de vooras dan achteren, omdat je ook 80% op de voorkant remt en 20% achter
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
ik sluit overigens niet uit dat ik gewoon meer gas moet geven en minder moet remmen

- coendek
- Stoepsleutelaar
- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Na introductie van de GP afgelopen vrijdag, lees ik inderdaad dat je lekker bent bezig geweest
(voor je dochter
)

maar je weet toch;Gp0029 schreef:ik sluit overigens niet uit dat ik gewoon meer gas moet geven en minder moet remmen

Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Dat wennen gaat zeker lukken Patrick, in fact, mijn raam staat altijd een stukje open en de radio iets zachter om van het geplop en geklapper te kunnen genieten, I love it 

- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Na een tip van Davy eindelijk een meter besteld die naar m'n zin lijkt
De jongens van RA Performance willen tenminste nog iets verkopen
oil-pressure+temp
De jongens van RA Performance willen tenminste nog iets verkopen

oil-pressure+temp

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoe staat het met je A-panels? Al reactie gehad van Pedro?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors