Dave's Turbo R53 Project
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Die zijn van aluminium, dus minder onafgeveerde massa.
Wat ik zeg, R56-draagarmen... serieus!Daveke schreef:Keep them ideas coming though..
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- X-treme Mini
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
een hele tijd het forum niet meer in de gaten gehouden omdat ik op pad was maar mooi resultaat geboekt zie ik laatst !! 
"Burning tires into adrenaline!"
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Je rijdt zelf maar weer een rondje, wel effe wachten tot de semi's eronder liggen - dan heb je tenminste tractie
Nee, die moest er uit om die buitenste stijlen bij de vooruit los te halenMartijnGizmo schreef:Wat ga je met je dash doen? Ook bekleden?
Thanks!Koenv schreef:Net terug van vakantie en alles even doorgelezen, in 1 woord fantastisch.
Respect gast.
Ik wil binnenkort ook even een rondje met je mee
Je rijdt zelf maar weer een rondje, wel effe wachten tot de semi's eronder liggen - dan heb je tenminste tractie
- Koenv
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kijk dat wilde ik horenDaveke schreef:Thanks!Koenv schreef:Net terug van vakantie en alles even doorgelezen, in 1 woord fantastisch.
Respect gast.
Ik wil binnenkort ook even een rondje met je mee
R53 MCS HB / Pepper White
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dashtop is een leuk begin!Daveke schreef:I know that; Niet doen.. Want dan wil ik weer meer "geflocked" hebben.. En het einde is al zo goed als zoek

Onze sponsors