Dave's Turbo R53 Project
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Let er ff op dat je lijm minimaal tegen 80 graden kan, anders hangt de stof in no-time op je hoofd...
Daarnaast wordt nep-suède (want Alcantara is een merk) snel paars in de zon, maar daar heb je bij de hemel wat minder snel last van dan bijv. bij je dash of stoelen.

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Wat betreft die kleur wist ik niet, maar dat zal bij een hemel wel meevallen idd..
@ Adriaan: Thanks! Je moet bij een metting maar eens een rondje doen
Ik heb Bison Tix genomen, die tot 70 graden geschikt is volgens de pot, mijn auto staat sowieso nooit lange tijd buiten.. Altijd netjes in de garageMartijnGizmo schreef:Let er ff op dat je lijm minimaal tegen 80 graden kan, anders hangt de stof in no-time op je hoofd...Daarnaast wordt nep-suède (want Alcantara is een merk) snel paars in de zon, maar daar heb je bij de hemel wat minder snel last van dan bijv. bij je dash of stoelen.

Wat betreft die kleur wist ik niet, maar dat zal bij een hemel wel meevallen idd..

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gelukkig heb je geen zwart dak, dat scheelt ook!Daveke schreef:Ik heb Bison Tix genomen, die tot 70 graden geschikt is volgens de pot, mijn auto staat sowieso nooit lange tijd buiten.. Altijd netjes in de garage

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat zit er aan te komen...MartijnGizmo schreef:Gelukkig heb je geen zwart dak, dat scheelt ook!Daveke schreef:Ik heb Bison Tix genomen, die tot 70 graden geschikt is volgens de pot, mijn auto staat sowieso nooit lange tijd buiten.. Altijd netjes in de garage
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
2 componenten lijm is het beste is ook beter hitte bestendigdDaveke schreef:Ik heb Bison Tix genomen, die tot 70 graden geschikt is volgens de pot, mijn auto staat sowieso nooit lange tijd buiten.. Altijd netjes in de garageMartijnGizmo schreef:Let er ff op dat je lijm minimaal tegen 80 graden kan, anders hangt de stof in no-time op je hoofd...Daarnaast wordt nep-suède (want Alcantara is een merk) snel paars in de zon, maar daar heb je bij de hemel wat minder snel last van dan bijv. bij je dash of stoelen.
burn rubber not your soul

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zeg dikke shit!
Wiechers gecoat in het blauw..

Rota Grids gecoat in zijdeglans zwart..

Nu nog wachten op redelijk weer, de Semi's gaan er in elk geval zo snel mogelijk omheen zodat ie op zn nieuwe wielen kan gaan staan.. Volgende week hoop ik het interieur weer terug in elkaar te hebben staan, inclusief geflockt dashboard
Als iemand ooit iets gepoedercoat moet hebben.. drop effe een PM.. Zeer schappelijke prijsjes!
Wiechers gecoat in het blauw..

Rota Grids gecoat in zijdeglans zwart..

Nu nog wachten op redelijk weer, de Semi's gaan er in elk geval zo snel mogelijk omheen zodat ie op zn nieuwe wielen kan gaan staan.. Volgende week hoop ik het interieur weer terug in elkaar te hebben staan, inclusief geflockt dashboard

Als iemand ooit iets gepoedercoat moet hebben.. drop effe een PM.. Zeer schappelijke prijsjes!
- maus105
- Bonkey
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
..Sweeet...Kooitje gaat dik worden!
En de wheels zien er ook gaaf uit...is je dakkie nu ook al gedaan?

En de wheels zien er ook gaaf uit...is je dakkie nu ook al gedaan?
Onze sponsors