Jaja ga ik zo,doenRagnar schreef:hup hup wegbrengen die handel.
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo vandaag bij greg ook ff armsteun besteld kan ik ophalen breda meeting 
Was helemAl top geregeld daar echt super
Was helemAl top geregeld daar echt super
burn rubber not your soul

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
......lekker bezig frenky
Zou niet zonder meer willenShag schreef:Goed bezig Frank, die armsteun ga je geen spijt van krijgen is echt MEGA chill!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja sam zou checke voor me maar omdat er ook 20%discount was heb ik maar meteen besteld
PepperWhite schreef:Zou niet zonder meer willenShag schreef:Goed bezig Frank, die armsteun ga je geen spijt van krijgen is echt MEGA chill!......lekker bezig frenky
Ja sam zou checke voor me maar omdat er ook 20%discount was heb ik maar meteen besteld

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Koop jij die dikke koplampen maar......speedy schreef:Super mod ! Krijg je veel plezier van

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hahaha daarom heb ik de wegklapbare genomen en niet die af fabriekducks schreef:Ouwe wijven mod? Zit alleen maar in de weg als je echt wilt gaan rijden. Ik heb hem er weer uit getrokken.

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik zit ook te twijfelen...heb ook de wegklapbare...
Staat aan een kant een beetje suf..twee racekuipen en een harness en dan wel een armsteun
Maar...zo op de snelweg beetje cruisen is toch wel lekker om je arm te kunnen neerplanten...
Staat aan een kant een beetje suf..twee racekuipen en een harness en dan wel een armsteun
Maar...zo op de snelweg beetje cruisen is toch wel lekker om je arm te kunnen neerplanten...
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja peet kiezen moet je........GreyCooperS schreef:Ik zit ook te twijfelen...heb ook de wegklapbare...
Staat aan een kant een beetje suf..twee racekuipen en een harness en dan wel een armsteun![]()

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors