"Coen's" Cooper S nieuwe mod.....
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
hahaha ja ben flink bezig geweest jah...
zou eigenlijk wat snapshots uit het hele verhaal moeten halen zodat je kunt zien welke jasjes en sloffen de mini allemaal gehad heeft!! 
die schmidts zijn in bezit.. vandaag ff goed schoonmaken en dan tzt naar de velgenboer om ff stoeprandschade weg te laten halen..
vandaag gaan de UJ's naar de spuiter en worden de kleur van het dak.. Beetje de kleur van de R113's
greeeeeetz!
Coen

die schmidts zijn in bezit.. vandaag ff goed schoonmaken en dan tzt naar de velgenboer om ff stoeprandschade weg te laten halen..
vandaag gaan de UJ's naar de spuiter en worden de kleur van het dak.. Beetje de kleur van de R113's

greeeeeetz!
Coen
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik snap trouwens werkelijk nog steeds niet waarom je deze zo graag kwijt wilt. Wat een mega bak!
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
Coen, waarom ga jij geen bandencentrale beginnen en doe er dan nog velgen bij???? dan kan je toch de belastingen op de velgen aftrekken als zijde reclame op die dikke mini 

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
@biermagnaat... I know.. tis een heerlijke auto maar op naar de volgende 
@Dick.. you keep telling me...
@ducks.. I know, I know.. dit was puur om ff te kijken of ze het waard waren om op te laten knappen... zou zonde zijn als ze eronder zitten en het is niks!
@minichael.. zijn nu al gereserveerd
@SB... I know maar tis hobby he!

Coen

@Dick.. you keep telling me...
@ducks.. I know, I know.. dit was puur om ff te kijken of ze het waard waren om op te laten knappen... zou zonde zijn als ze eronder zitten en het is niks!

@minichael.. zijn nu al gereserveerd

@SB... I know maar tis hobby he!

Coen
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors