Het is een Cooper Chili en hij is zwart met nagenoeg alle opties zoals wired, lighthouse en city pakketten, 18" turbo fan, Harman Kardon. Eigenlijk ontbreekt alleen de verwarmbare voorruit!
Ik ben zo benieuwd hoe 'ie rijdt!
Bas993 schreef:Als het goed is wordt ie in februari geleverd! Dan gaat de Fiat 500 eruit en komt er dus een CM voor terug![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een Cooper Chili en hij is zwart met nagenoeg alle opties zoals wired, lighthouse en city pakketten, 18" turbo fan, Harman Kardon. Eigenlijk ontbreekt alleen de verwarmbare voorruit!
Ik ben zo benieuwd hoe 'ie rijdt!
Er staan nu zo een 2000 km op de teller en het verbruik is nu 6.8 l op 100 km.Normaal rijgedrag.paul026 schreef:Hij zit nu op 5.5 liter op 100 km.Kan ergens nog niks zeggen,staan nog maar 300 km op.We staan ook veel stil met de slecht weer....aanschuiven en aanschuiven![]()
En de motor is zekers nog niet los ...dus.
Ik laat jullie zekers iets weten als het wat verder is
dit gaat dus over eeen diesel, neem ik aan ?paul026 schreef:Er staan nu zo een 2000 km op de teller en het verbruik is nu 6.8 l op 100 km.Normaal rijgedrag.paul026 schreef:Hij zit nu op 5.5 liter op 100 km.Kan ergens nog niks zeggen,staan nog maar 300 km op.We staan ook veel stil met de slecht weer....aanschuiven en aanschuiven![]()
Vind ik al zekers genoeg
Klopt Jos,jos schreef:dit gaat dus over eeen diesel, neem ik aan ?paul026 schreef:Er staan nu zo een 2000 km op de teller en het verbruik is nu 6.8 l op 100 km.Normaal rijgedrag.paul026 schreef:Hij zit nu op 5.5 liter op 100 km.Kan ergens nog niks zeggen,staan nog maar 300 km op.We staan ook veel stil met de slecht weer....aanschuiven en aanschuiven![]()
Vind ik al zekers genoeg
CountryM one benzine
10800 km al gereden >>> 1:11 , valt toch tegen !
paul026 schreef:Klopt Jos,jos schreef:dit gaat dus over eeen diesel, neem ik aan ?paul026 schreef:
Er staan nu zo een 2000 km op de teller en het verbruik is nu 6.8 l op 100 km.Normaal rijgedrag.
Vind ik al zekers genoeg
CountryM one benzine
10800 km al gereden >>> 1:11 , valt toch tegen !
Dat is ook genoeg Jos,als ik dan vergelijk gelijk wij tellen is dat 10 liter op 110 km.Of heb ik het mis
Voor die 150 euro extra had je beter ook het kruisje kunnen zetten bij Visibility Package, daar zit de verwarmbare voorruit bij in...Bas993 schreef:....met met nagenoeg alle opties zoals wired, lighthouse en city pakketten, 18" turbo fan, Harman Kardon. Eigenlijk ontbreekt alleen de verwarmbare voorruit! .....
Onze sponsors