Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Wint
- Volledig MINI minded!

Bericht
Super goeie oplossing!
Ik vond het dus ook een beetje nep om een sticker "met gaatjes" op je bumper te plakken.
Ik zat al te denken hoe ik daar echt gaas achter kon gaan fixen....
Zal me zaterdag dus niet vervelen.....
Ik vond het dus ook een beetje nep om een sticker "met gaatjes" op je bumper te plakken.
Ik zat al te denken hoe ik daar echt gaas achter kon gaan fixen....
Zal me zaterdag dus niet vervelen.....
Save a tree, eat a beaver

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
WAT EEN WERK!! Wel heel gaaf man! En ja je moet het zwart spuiten zoals al je andere roosters. Wow man.
iDD....... echt helemaal toppie, zo zie je maar weer hoe je de echte die-hards ertussenuit haalt.
iDD....... echt helemaal toppie, zo zie je maar weer hoe je de echte die-hards ertussenuit haalt.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zat ik ook aan te denken, ik ben ook op zoek geweest naar zwart geanodiseerd aluminium op zoek geweest. Je moet dan echter het achterpaneel er heel netjes uit dremelen voorbij de ronding, anders ziet het er niet uit. Het is zeker te doen maar niet makkelijk om dat netjes voor elkaar te krijgen. De overgang van plastic naar gaas wordt dan heel strak en niet rond zoals het nu is.Wint schreef:Ik zat al te denken hoe ik daar echt gaas achter kon gaan fixen....
- Wint
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar m'n ko-piloot van de birthdayrun zegt nog wel mogelijkheden te zien.
Ja klopt inderdaad, ik heb de moed ook al bijna opgegeven en vind jou oplossing echt netjes!Berthil schreef:Zat ik ook aan te denken, ik ben ook op zoek geweest naar zwart geanodiseerd aluminium op zoek geweest. Je moet dan echter het achterpaneel er heel netjes uit dremelen voorbij de ronding, anders ziet het er niet uit. Het is zeker te doen maar niet makkelijk om dat netjes voor elkaar te krijgen. De overgang van plastic naar gaas wordt dan heel strak en niet rond zoals het nu is.Wint schreef:Ik zat al te denken hoe ik daar echt gaas achter kon gaan fixen....
Maar m'n ko-piloot van de birthdayrun zegt nog wel mogelijkheden te zien.

- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vandaag aeropakket opgehaald. En met vader begon al meteen over die stickers. Die plak je er toch niet op. Daar ga je toch zeker wel gaas in maken! Ik zo, we gaan er geen sjonnie bak van maken he. Maar eerst even zien hoe het er uit ziet zonder stickers. Anders gaan we ook kijken of we iets leuks kunnen bedenken. 
- Wint
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb nog eens over dat gaas verhaal nagedacht.... (ik weet het het viel niet mee), maar ik denk dat de bedenker van die Aero Kit daar niks voor niks een sticker heeft geplakt.
Is het niet zo dat als je er gaas in zou maken, dat je tegen een (lelijk) hitteschilt aan zit te kijken van je uilaat?

Is het niet zo dat als je er gaas in zou maken, dat je tegen een (lelijk) hitteschilt aan zit te kijken van je uilaat?

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vanmiddag na 4 autozaken af te zijn geweest eindelijk een geschikt stuk slang gevonden voor de oliekoeler, straks meteen monteren als de motor wat is afgekoeld. Daarna weer verder met gaatjes boren dus even geduld voor het uiteindelijke resultaat 
Ik had zaterdagavond nog een wasserette gevonden die nog open was dus ik heb om 23.00u nog de auto flink staan afspuiten, ook flink onder de motorkap met het risico dat de boel daarna te nat zou zijn om te starten maar dat ging goed. Beter dan al die olie
Als je goed kijkt zie je een plasje olie in de velg staan
En dit is maar de buitenkant, de rest van de 5 liter hangt in de motorruimte en aan de onderkant.

Ik had zaterdagavond nog een wasserette gevonden die nog open was dus ik heb om 23.00u nog de auto flink staan afspuiten, ook flink onder de motorkap met het risico dat de boel daarna te nat zou zijn om te starten maar dat ging goed. Beter dan al die olie
Als je goed kijkt zie je een plasje olie in de velg staan
En dit is maar de buitenkant, de rest van de 5 liter hangt in de motorruimte en aan de onderkant.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Zit wel onder zeg. Dat dat zoveel troep geeft over heel je auto.
Lijkt wel of je Mini door een olie-wasstraat is gereden. Balen zeg
Lijkt wel of je Mini door een olie-wasstraat is gereden. Balen zeg

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors