Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Berthil, gave filmpjes maak je altijd op de Ring, het zou leuk zijn als de snelheids meter af te lezen is, of een extra digitale weergave zodat je dat kan zien op het filmpje. 

groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- stefke
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
das leuk gemaakt
heel mooie foto's
heel mooie foto's
Groetjes Stef
mijn facebook http://www.facebook.com/home.php?#!/pro ... 1126583950
mini is cool om mee te rijden
mijn facebook http://www.facebook.com/home.php?#!/pro ... 1126583950
mini is cool om mee te rijden
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik heb ooit op de site van B zelf gezien dat er een filmpje stond waarover een rijtje meters geprojecteerd stond..
Heb je die mogelijkheid niet meer, Berthil?
Heb je die mogelijkheid niet meer, Berthil?
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Gave foto's Berthil. De Challenge bestikkering staat 'm ook goed!
Ik denk dat de Challenge R56ers nog een waardige concurrent aan jouw R53 zouden hebben.
Nog steeds respect voor wat je met de blauwe allemaal hebt gedaan en nog steeds doet
Ik denk dat de Challenge R56ers nog een waardige concurrent aan jouw R53 zouden hebben.
Nog steeds respect voor wat je met de blauwe allemaal hebt gedaan en nog steeds doet

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag de ravage laten herstellen die je JCW spoiler had achtergelaten.
De originele Cooper S spoiler gaatjes mooi dicht. De 4 nieuwe zijn voor de JCM spoiler

Voor diegene die de JCM spoiler monteren.
Die 'trekt' onder de steunen het blik naar binnen bij aandraaien van de 4 schroeven.
Dat zie je niet als de spoiler er op zit maar als men ooit nog eens terug wil naar origineel gaat dat veel werk zijn om alles weer mooi glad te krijgen.
De originele Cooper S spoiler gaatjes mooi dicht. De 4 nieuwe zijn voor de JCM spoiler

Voor diegene die de JCM spoiler monteren.
Die 'trekt' onder de steunen het blik naar binnen bij aandraaien van de 4 schroeven.
Dat zie je niet als de spoiler er op zit maar als men ooit nog eens terug wil naar origineel gaat dat veel werk zijn om alles weer mooi glad te krijgen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag weer naar de Ring geweest.
Erg warm met 30 graden.
De Toyo's vonden dat niet zo fijn.
De Ring was helaas ook maar erg kort open (18.45 - 19.30).
4 rondjes gedaan en voor mijn gevoel ging het niet zo lekker omdat de Toyo's het af lieten weten.
Het snelste rondje heb ik op video en zal morgen wel klaar zijn.
Nieuwe positie voor de camera en scherpstellen ging niet helemaal goed maar staan toch een paar leuke dingen op voor diegene die er de gehele lengte naar wil kijken.

Erg warm met 30 graden.
De Toyo's vonden dat niet zo fijn.
De Ring was helaas ook maar erg kort open (18.45 - 19.30).
4 rondjes gedaan en voor mijn gevoel ging het niet zo lekker omdat de Toyo's het af lieten weten.
Het snelste rondje heb ik op video en zal morgen wel klaar zijn.
Nieuwe positie voor de camera en scherpstellen ging niet helemaal goed maar staan toch een paar leuke dingen op voor diegene die er de gehele lengte naar wil kijken.

Onze sponsors