Ha das toevallig! Ik heb dezelfde keuze moeten maken deze week. Voor mij is het CR geworden, omdat ik het een speelsere kleur vind en dus beter bij een mini vind passen. Heb nu astro black op mijn huidige mini en met het chrome is deze ook heel gaaf maar nu dus iets wat meer opvalt!
Welke kleur je ook kiest van de twee beide zien er super uit!
Als je de DS nog in real life wil zien, bij van laarhoven BMW in Eindhoven staat er nog 1 in de showroom: http://www.vanlaarhovenmini.nl/index.ph ... id=2219318
Op punt van bestellen .. MINI Cooper Clubman
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daar ben ik wel benieuwd naar dan! Config ziet er vet uit!Clubman001 schreef:Het mooie is trouwens dat de Clubman de donkere koplampbeglazing krijgt van de MINI Camden. Xenon i.c.m. het Habanero pakket. Ik verwacht dat dit IRL heel erg strak gaat ogen.
Sommige delen van de neus hoogglans zwart bij spuiten en je hebt een erg knappe neus.

- Clubman001
- Leerling Mini lid
Bericht
Daar is alleen de omleining van de koplampen gespoten. De MINI Camden heeft echt donkere koplampbeglazing.
Ik denk (weet) dat het een DS gaat worden!
Ik denk (weet) dat het een DS gaat worden!
- Clubman001
- Leerling Mini lid
Bericht
Gaaf allemaal!
Is er bij MINI ook de optie om de chromen randjes onder de ramen te laten vervallen? Zoals er bij BMW de optie Hooglans shadow line is?
Ik twijfel of ik er nog volledig leer in moet nemen, maar dan wil ik ook gelijk weer stoelverwarming en misschien wordt het dan allemaal iets te gek.
Is er bij MINI ook de optie om de chromen randjes onder de ramen te laten vervallen? Zoals er bij BMW de optie Hooglans shadow line is?
Ik twijfel of ik er nog volledig leer in moet nemen, maar dan wil ik ook gelijk weer stoelverwarming en misschien wordt het dan allemaal iets te gek.
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
.
Shadow line bestaat vreemd genoeg niet voor mini, maar er bestaat wel een soort tape voor mini die daarvoor gemaakt is. Is makkelijk aan te brengen en geeft hetzelfde resultaat.
Sportzetels zijn zoiezo een must, maar dat had je al aangevinkt. Bij een lederen interieur zou ik er dan idd wel stoelverwarming bijnemen. Het is maar wat je zelf wil. Stof/ leder is ook niet verkeerdClubman001 schreef:Gaaf allemaal!

Shadow line bestaat vreemd genoeg niet voor mini, maar er bestaat wel een soort tape voor mini die daarvoor gemaakt is. Is makkelijk aan te brengen en geeft hetzelfde resultaat.
- Clubman001
- Leerling Mini lid
Bericht
Aha, oke Fred, thnx voor de info.
Het Habanero pakket is sinds vandaag te configureren op MINI.nl. Het rare is dat hij aangeeft dat een Business line i.c.m. het Habanero pakket niet mogelijk is. Als dat zo is dan moet ik uitwijken naar een Chili en dan betaal ik ongeveer €3.000,- meer, terwijl de verkoper er zeker van was dat het wel kan.
Ik ben benieuwd ..
Het Habanero pakket is sinds vandaag te configureren op MINI.nl. Het rare is dat hij aangeeft dat een Business line i.c.m. het Habanero pakket niet mogelijk is. Als dat zo is dan moet ik uitwijken naar een Chili en dan betaal ik ongeveer €3.000,- meer, terwijl de verkoper er zeker van was dat het wel kan.
Ik ben benieuwd ..
Onze sponsors