Jeee man, erg zeg!
Verschrikkelijk om te horen, en na zo'n klap ga je inderdaad nadenken he?
Als ik een seconde later..., of Als ik iets eerder....
Erg hoor.
Sterkte ermee.
bedankt voor de support mensen, dat waardeer ik echt op het moment! Vandaag te horen gekregen dat het net een grensgeval is dus hebben me ouders gekozen voor reparatie Of hij daarna verkocht gaat worden is nog onzeker. Hij wordt in ieder geval professioneel gerepareerd met garantie etc. Ik had ter plekke geen foto's gemaakt, maar morgen ga ik naar de garage en zal proberen wat plaatjes te schieten.
Hoe het gebeurd is? Een bocht onderschat, met <50km/u door de bocht gegaan, die erg glibberig was. Toegestane snelheid was 50 km/u. Auto raakte overstuurd, geprobeerd te corrigeren door tegen te sturen maar helaas gefaald waardoor de auto van de ene kant overstuurd raakte naar de andere kant , spinnend net langs een boom gegaan met de voorkant maar de achterkant kwam er tot stilstand tegen. Was overigens in Utrecht gebeurd, denk je vroeg uit van college lekker vroeg thuis, mooi niet...
Gelukkig kwamen de side-airbags eruit zodat we niet met onze hoofd door het glas zijn gegaan. En die dingen doen verdomd pijn zeg, echt geen pretje zo'n harde stoot in je ribben. Kreeg ff geen lucht.
Maar ja, m'n MINI komt ooit weer terug dus, en opeens heb ik begrip voor sommige(!!) snelheidscontroles en sommige fossielen op de weg...
Man ik lees het nu pas. Dat is minder als je zoiets meemaakt! Sterkte, hopelijk is de MINI snel weer heel en heb je geen last van dit schdegevalletje....
Tjee, wat een slecht verhaal dit. Goed uitgekomen verder dus, maar wat een ellende. Wellicht een idee om pas naar je MINI te gaan kijken als deze weer tip-top is. Deed mij al pijn toen ze de motorkap geheel kaal hadden op het moment dat ik een kijkje wilde nemen. En dat betrof een herstel van een klein deukje. Succes en sterkte !
Bij welke garage in utrecht sta je? en waar was het gebeurd....
Blij dat je het na kan vertellen!
soms heb ik dat in de mini dan ga je hard een bocht in en nog harder er doorheen.... dan denk ik wel eens geeft de mini wel goed aan waneer je te hard gaat (piepende banden) of is het gewoon in een keer klaar.... zonder teken.....
maar natte en gladde (bladeren) bochten rij ik ook als een ouwe lul.....
De Mini geeft best goed aan als je te hard gaat in een bocht. Het probleem op de openbare weg is meer dat bochten ineens gaan "knijpen", de weg hobbels heeft of de weg glad is vanwege zand, aarde ofbladeren.
Het piepen van de banden is wel afhankelijk van het merk banden.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"