Hel-louw's Mini Cooper: Rotiform en Playmini!!!
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Hel-louw's Mini Cooper: Eerste MOD is een feit!
Staat 'm goed hoor! 

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- m-dejong
- Be Mini
Bericht
Gaaf Tim!
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
- Hel-Louw
- Mod virus alert!
Bericht
Vanmiddag de volledige Aero Grill er op gezet, ziet er stuk beter uit dan de chrome grill

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Hel-louw's Mini Cooper: Aero Grill geplaatst
Onder iets meer van de grill afdremelen, dan valt ie in de bumper
- Hel-Louw
- Mod virus alert!
Bericht
Okee thanks, zal het proberen.Daveke-Orranje schreef:Onder iets meer van de grill afdremelen, dan valt ie in de bumper

- Hel-Louw
- Mod virus alert!
Bericht
Nog ff een vraagje tussendoor, ik wilde vanmiddag me passagiers raam naar beneden doen maar hij weigerde om naar beneden te gaan, zat geen beweging in? Wat zou dit kunnen zijn? Is het makkelijk zelf te maken?

- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Ziet er goed uit kerel! Dat probleem met het raam had ik vorig jaar ook, met een klap net onder de tweeter was het opgelost.
- Hel-Louw
- Mod virus alert!
Bericht
Thanks Btw
Dan ga ik dat straks ff proberenmarinusrules schreef:Ziet er goed uit kerel! Dat probleem met het raam had ik vorig jaar ook, met een klap net onder de tweeter was het opgelost.

Thanks Btw

- Hel-Louw
- Mod virus alert!
Bericht
Deze week paar bruikbare mods binnen gekomen en een paar styling mods

Let niet op het vieze doekje was de kofferbakgreep aan het schoonmaken

En hier zit hij erop

De S tankdop ga ik er binnenkort op bouwen hoop dat het een beetje te doen is
Davy nog bedankt voor de parts
Zoek alleen nog een leuk setje velgen voor in de zomer dus als iemand nog tips heeft.

Let niet op het vieze doekje was de kofferbakgreep aan het schoonmaken

En hier zit hij erop

De S tankdop ga ik er binnenkort op bouwen hoop dat het een beetje te doen is

Davy nog bedankt voor de parts

Zoek alleen nog een leuk setje velgen voor in de zomer dus als iemand nog tips heeft.

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De R90 set die hier te koop staat iets voor jou?Hel-Louw schreef:Deze week paar bruikbare mods binnen gekomen en een paar styling mods![]()
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
hehe eindelijk iemand met verstand...wheeler schreef:De R90 set die hier te koop staat iets voor jou?Hel-Louw schreef:Deze week paar bruikbare mods binnen gekomen en een paar styling mods![]()

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Hel-Louw
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Hel-louw's Mini Cooper: Nieuwe mods!
Vindt het hele mooie velgen maar is niet de style die ik in me hoofd heb 

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Hel-louw's Mini Cooper: Nieuwe mods!
TTsssssss...Hel-Louw schreef:Vindt het hele mooie velgen maar is niet de style die ik in me hoofd heb

Onze sponsors