R56 JCW houdt in na 5500 toeren
- speedy
- NMC Legend
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Re: R56 JCW houdt in na 5500 toeren
Ja, lijkt inderdaad op een MAF
Ziet er overigens hetzelfde uit als bij mij.

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jup, dat is de MAF.
Die heb ik dus niet, dus merkte ook niet dat mijn inlaatslang van de turbo af was gegleden door de olie die word/werd aangezogen door de carterventilatie...
Die heb ik dus niet, dus merkte ook niet dat mijn inlaatslang van de turbo af was gegleden door de olie die word/werd aangezogen door de carterventilatie...
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Toevallig keek ik gisteren onder de kap en zag ik dat ie bij mij ook weer los was gegaan. Ik had wat vet op die kapotte rubber "pakking" gesmeerd, zodat ie wat makkelijker te monteren was nadat ik hem dikker had gemaakt met die isolatietape. Dat was dus niet zo handig.
Wel vreemd dat ik daar niets van gemerkt heb... ik denk dat ie het laatste stukje los is geschoten bij het oprijden (opbutsen) van de oprit. Anders zou ik toch echt wat hebben moeten merken, zou je zeggen.
Nu weer ontvet, voorzien van een sterkere slangklem en opnieuw vast gezet. Nu snel zoeken naar een nieuw rubbertje.
En even een paar nieuwe Mikalor klemmen bestellen. Ik had er nog een paar liggen van de Impreza, maar die had wat grotere slangen en buizen, dus allemaal te groot. Met zo'n slangklem draai weet je zeker dat alles goed vast zit:

Wel vreemd dat ik daar niets van gemerkt heb... ik denk dat ie het laatste stukje los is geschoten bij het oprijden (opbutsen) van de oprit. Anders zou ik toch echt wat hebben moeten merken, zou je zeggen.
Nu weer ontvet, voorzien van een sterkere slangklem en opnieuw vast gezet. Nu snel zoeken naar een nieuw rubbertje.
En even een paar nieuwe Mikalor klemmen bestellen. Ik had er nog een paar liggen van de Impreza, maar die had wat grotere slangen en buizen, dus allemaal te groot. Met zo'n slangklem draai weet je zeker dat alles goed vast zit:

- speedy
- NMC Legend
Bericht
gewoon een nieuwe slang monteren dan is het zoals het hoort 
straks zuigt dat zelf gefixed ding je turbo in en ben je verder van huis.

straks zuigt dat zelf gefixed ding je turbo in en ben je verder van huis.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
je zal niet de eerste zijn waar de binnenste ring de turbo inzuigt
- Silverbullit
- Enthousiast
Bericht
Ja ik zou gewoon een nieuwe monteren ik heb het ook gehad met de mijne
- speedy
- NMC Legend
Bericht
is ook hetzelfde blok dus kan er idd op lijken :-)Barracuda_82 schreef:Ja, lijkt inderdaad op een MAFZiet er overigens hetzelfde uit als bij ]
- Barracuda_82
- Mod virus alert!
Bericht
Overmorgen staat mijn auto bij Beek voor een nieuwe distributie en ze hadden daar gelukkig nog een losse rubber ring, zodat ik niet meteen een hele nieuwe buis aan hoef te schaffen.
Onze sponsors