Heeft er al iemand dvd op z'n navigatie, zodat je een film/muziek dvd kan kijken?
Nog een vraag, ik heb nog een oude radio boost en hierdoor geen TMC, als ik een nieuwe aanschaf met TMC functie heb je dan verkeers info, of moet je je daar op abboneren net als bij tom tom??
Groet Rimshot
#D navigatie
- 45069
- One wheel wonder
Bericht
dvd's bekijken via org.nav scherm
Ik kijk er ook naar uit, ik heb ook het org.navi scherm in de auto icm hk .
op een ander forum kwam ik deze link tegen:
http://wcs.minibarebones.de/KFZ-Zubehoe ... ::964.html
op een ander forum kwam ik deze link tegen:
http://wcs.minibarebones.de/KFZ-Zubehoe ... ::964.html
- Pierre
- Enthousiast
Bericht
Ik wil ook even kijken welke versie van de navigatie software er nu op zit maar hoe kan ik naar voren toveren?
Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik een hele oude versie heb, is het goed te doen om deze via een dvd te upgraden?
Verder heb ik een kaart dvd van alleen de benelux en zou graag de laatste dvd van europa willen hebben als het kanin het nederlands.
Waar kan ik die het beste aanschaffen?
Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik een hele oude versie heb, is het goed te doen om deze via een dvd te upgraden?
Verder heb ik een kaart dvd van alleen de benelux en zou graag de laatste dvd van europa willen hebben als het kanin het nederlands.
Waar kan ik die het beste aanschaffen?
Geen pech hebben is al geluk genoeg
- Pierre
- Enthousiast
Bericht
http://www.filefactory.com/dlf/f/b8cee1 ... 7d94616868
Dit is de .iso bestand dus lekker makkelijk branden geen alcohol120% nodig gewoon met nero of soortgelijk programma.
Dit is de .iso bestand dus lekker makkelijk branden geen alcohol120% nodig gewoon met nero of soortgelijk programma.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nederlandse taal moet je laten omzetten bij de dealer. Zit in de programmatuur van de navigatiecomputer. Even volhouden als de dealer zegt dat het niet kan...
Als het goed is kan je je software versie in een hoek van je scherm zien als je naar het 'instellingen' menu gaat.
Benelux DVD? Weet je zeker dat het DVD is en geen CD! Volgens mij is de DVD altijd heel Europa geweest.
Als het goed is kan je je software versie in een hoek van je scherm zien als je naar het 'instellingen' menu gaat.
Benelux DVD? Weet je zeker dat het DVD is en geen CD! Volgens mij is de DVD altijd heel Europa geweest.
- Pierre
- Enthousiast
Bericht
Nee het is inderdaad de Benelux CD.
Het blijkt dat wij de MKIII hebben en die kan geen DVD afspelen.
Dus helaas ook niet versie 27 of 28 geen 3D voor ons.
Ik kan wel tegen bijbetaling van 500 euro de MKIII inruilen voor een MKIV welke wel DVD's kan afspelen.
Het blijkt dat wij de MKIII hebben en die kan geen DVD afspelen.
Dus helaas ook niet versie 27 of 28 geen 3D voor ons.
Ik kan wel tegen bijbetaling van 500 euro de MKIII inruilen voor een MKIV welke wel DVD's kan afspelen.
Onze sponsors