Hoezo je kan er niet veel in kwijt?
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik weet nog wel een sloopertje!henkietenk schreef:Bestaat zoiets al voor de New Mini? Voor de classic heb ik het al best vaak gezien:

- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Lijkt me wel ontzettend leuk om te maken! Ik ga proberen pa over te halen of hij toevallig nog ergens een sok heeft met centen erin om een sloopmini te kopen en om die in de zomervakantie op de knappen! Ik droom maar weer verder....CooperS-indiblue schreef:Ik weet nog wel een sloopertje!henkietenk schreef:Bestaat zoiets al voor de New Mini? Voor de classic heb ik het al best vaak gezien:
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dan moet je hem niet weer een lasapparaat in de handen willen duwen anders zou hij nog wel eens nee kunnen zeggenhenkietenk schreef:Lijkt me wel ontzettend leuk om te maken! Ik ga proberen pa over te halen of hij toevallig nog ergens een sok heeft met centen erin om een sloopmini te kopen en om die in de zomervakantie op de knappen! Ik droom maar weer verder....
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gheghe.. Eerst slijmen door te zeggen dat ie de vorige keer ook goed werk geleverd heeft (voor 0,0 eu
)
- de_jeff
- Mod virus alert!

Bericht
De verhuis mini (het dit kreeg ik er allemaal in topic)
Hallo!
Ik heb een vraagje v.w.b ervaringen met de inhoud/"laadvermogen" van de mini Hatchback (R53 in mijn geval).
Ik moet binnenkort mijzelf met wat spullen verhuizen en 2 keer rijden (1500km alleen heen) is geen optie
Zelf vindt ik de mini groot genoeg voor wat ik er tot nu toe mee heb vervoerd (enkel mijzelf), maar dit keer moeten er mee..
Een gitaar (akoestisch), laptop inclusief attributen, een flink aantal papieren en persoonlijke documenten (bank papieren t/m verzekeringen papieren enz ongeveer 6 grote ringbandmappen) en een complete inhoud van een kledingkast (inhoud voor 1 persoon zomer/winter schoenen echt alles dus..) en nog wat andere persoonlijke spullen als daar eventueel ruimte voor is
Mijn achterbank moet mee dus die mag evt plat maar de zitting moet wel mee!
Ik weet dat dit een rare vraag is, maar omdat er hier ongetwijfeld meer mensen veel spullen met de mini hebben vervoerd zijn er wellicht voorbeelden/ervaringen/FOTO'S
van volgeladen mini's, of tips/tools
Dus mocht er iemand willen reageren... GRAAG!
Ik heb een vraagje v.w.b ervaringen met de inhoud/"laadvermogen" van de mini Hatchback (R53 in mijn geval).
Ik moet binnenkort mijzelf met wat spullen verhuizen en 2 keer rijden (1500km alleen heen) is geen optie
Zelf vindt ik de mini groot genoeg voor wat ik er tot nu toe mee heb vervoerd (enkel mijzelf), maar dit keer moeten er mee..
Een gitaar (akoestisch), laptop inclusief attributen, een flink aantal papieren en persoonlijke documenten (bank papieren t/m verzekeringen papieren enz ongeveer 6 grote ringbandmappen) en een complete inhoud van een kledingkast (inhoud voor 1 persoon zomer/winter schoenen echt alles dus..) en nog wat andere persoonlijke spullen als daar eventueel ruimte voor is
Mijn achterbank moet mee dus die mag evt plat maar de zitting moet wel mee!
Ik weet dat dit een rare vraag is, maar omdat er hier ongetwijfeld meer mensen veel spullen met de mini hebben vervoerd zijn er wellicht voorbeelden/ervaringen/FOTO'S
Dus mocht er iemand willen reageren... GRAAG!
Its never to late to get yourself a MINI
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik weet iemand binnen de club die zn complete inboedel heeft verhuist... 
Ik ben zelf nog niet verder gekomen als dit:

Achterbumper, S-uitlaat, losse 18" velg, losse 18" band, gereedschapskoffer en een setje kleding en oude doeken enzo...
Ohja, het dak kon ook nog open, met het windscherm erin
Ik ben zelf nog niet verder gekomen als dit:

Achterbumper, S-uitlaat, losse 18" velg, losse 18" band, gereedschapskoffer en een setje kleding en oude doeken enzo...
Ohja, het dak kon ook nog open, met het windscherm erin
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik heb voor 2 personen zomervakantie van 3,5week camperen erin gekregen
incl koelkastje!
helaas geen foto's van gemaakt
Maar zat echt stampvol! Ging perfect. Je merkte alleen dat die iets minder giftig was op t gaspedaal
Maar dat maakte de pret toen alles eruit was groter! 
Maar zat echt stampvol! Ging perfect. Je merkte alleen dat die iets minder giftig was op t gaspedaal
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Ian
- Be Mini

Bericht
X2, maar bij ons ging het zelf in een cabrio. En nee wij hebben geen klein koepeltentjeBMX schreef:Ik heb voor 2 personen zomervakantie van 3,5week camperen erin gekregenincl koelkastje!
Maar zat echt stampvol! Ging perfect. Je merkte alleen dat die iets minder giftig was op t gaspedaalMaar dat maakte de pret toen alles eruit was groter!
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

Als de binnententen erin zitten past de MINI in de voortent
Kan alleen de foto niet meer vinden
Dit is mijn tentIan schreef:X2, maar bij ons ging het zelf in een cabrio. En nee wij hebben geen klein koepeltentjeBMX schreef:Ik heb voor 2 personen zomervakantie van 3,5week camperen erin gekregenincl koelkastje!
Maar zat echt stampvol! Ging perfect. Je merkte alleen dat die iets minder giftig was op t gaspedaalMaar dat maakte de pret toen alles eruit was groter!

Als de binnententen erin zitten past de MINI in de voortent
Kan alleen de foto niet meer vinden
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
het fameuze "Mini als Pakezel" topic uit een grijs verleden
http://www.newminiclub.nl/forum/about20826.html