Jurgen's Great White - Nieuwe foto's p22
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Balen zeg. Een momentje van verstrooidheid .... Maar het kan iedereen gebeuren en ik ben vooral blij dat er geen persoonlijk letsel bij betrokken is.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Total los
Das schrikken.
Zo snel ben je nog nooit van je auto afgekomen.
Hij was nog niet eens ingereden!!
Annet

Das schrikken.
Zo snel ben je nog nooit van je auto afgekomen.

Hij was nog niet eens ingereden!!
Annet

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maargoed een goed schadeherstelbedrijf kan er wel voor zorgen dat je er niets meer van ziet of merkt ..
Hopen dat je um weer in topconditie terug krijgt ..
Helaas , ik had het echt liever anders voor je gezien Jur !!Jurgen schreef:Ale een geluk bij een ongeluk (en ook weer niet)
Hij is niet per totale verklaard.
Voordeel is dan wel dat ik hem rap terug heb (week of 2 - 3)
Nadeel is dan wel dat hij een accident heeft gehad.
Die van kenny blijft total loss.
Maargoed een goed schadeherstelbedrijf kan er wel voor zorgen dat je er niets meer van ziet of merkt ..
Hopen dat je um weer in topconditie terug krijgt ..
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zit wel een voordeel aan , als er iets niet goed is kun je de dealer verantwoordelijk stellen
Nou ik weet niet hoe dat in Belgie gaat maar hier in Nederland stuurt de dealer hem ook gewoon naar een herstel bedrijf .Jurgen schreef:Geen herstelbedrijf hoor, De dealer maakt hem gewoon.
Zit wel een voordeel aan , als er iets niet goed is kun je de dealer verantwoordelijk stellen

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ah nee hier niet (bij mij weten toch niet). Ik ben al vaak gaan kijken en dan ligt die half uit elkaar bij de dealer. En dit is een goede dealerBlue Chaser schreef:Nou ik weet niet hoe dat in Belgie gaat maar hier in Nederland stuurt de dealer hem ook gewoon naar een herstel bedrijf .Jurgen schreef:Geen herstelbedrijf hoor, De dealer maakt hem gewoon.

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
BMW repareert ze vaak ook zelf hier in NL hoor..
puur voor plaatwerk zou hij naar een spuiter gestuurt worden, maar alleen als ze zelf geen spuiterij hebben..
puur voor plaatwerk zou hij naar een spuiter gestuurt worden, maar alleen als ze zelf geen spuiterij hebben..
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Kees en Annet
- Racende reporter
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet dat je bij mijn dealer (Van Poelgeest) je BMW of MINI met schade aflevert en dat ze vervolgens op transport gaan naar Pijnaker Autoschade in Aalsmeer. Die repareren de wagens als zijnde dealer. Je haalt de auto gewoon weer op bij de dealer als 'ie klaar is.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tot mijn grote verbazing brachten die hem ook gewoon naar Schadecentrum Waalwijk ..
Precies zo is het toen met mijn Audi gegaan , bij de dealer in Oosterhout laten herstellen ..mushrop schreef:Ik weet dat je bij mijn dealer (Van Poelgeest) je BMW of MINI met schade aflevert en dat ze vervolgens op transport gaan naar Pijnaker Autoschade in Aalsmeer. Die repareren de wagens als zijnde dealer. Je haalt de auto gewoon weer op bij de dealer als 'ie klaar is.
Tot mijn grote verbazing brachten die hem ook gewoon naar Schadecentrum Waalwijk ..
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Het is zo dat wij hier een deel doen en het carrossieriebedrijf het grootste deel, zij moeten veel spuitwerk doen en monteren grotendeels de wagen weer. Wij doen dan de details en kijken alles na
We zullen er weer voor zorgen dat hij er wer toppie bijrijdt!!
Bedankt voor de complimenten Jurgen...Jurgen schreef:Ah nee hier niet (bij mij weten toch niet). Ik ben al vaak gaan kijken en dan ligt die half uit elkaar bij de dealer. En dit is een goede dealerBlue Chaser schreef:Nou ik weet niet hoe dat in Belgie gaat maar hier in Nederland stuurt de dealer hem ook gewoon naar een herstel bedrijf .Jurgen schreef:Geen herstelbedrijf hoor, De dealer maakt hem gewoon.

Het is zo dat wij hier een deel doen en het carrossieriebedrijf het grootste deel, zij moeten veel spuitwerk doen en monteren grotendeels de wagen weer. Wij doen dan de details en kijken alles na

We zullen er weer voor zorgen dat hij er wer toppie bijrijdt!!
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors