Coen kerel, zoals em nu staat is em echt al vet. Helemaal mijn ding zo, all pw, lekker cleane bumper. Verlaagd en mooie wielen.
Doe je goed!
Coen's PW projectje
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Dat is wel de meest gefotografeerde oprit van het hele forum... 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Sorry OT

Je bent goed bezig Coen, als je tijd over hebt mag je ook onze badkamer doen hoor. Ministyle vinden we helemaal niet erg

Sorry OT

- Contacteer:
Bericht
COEN!! ik ben eindelijk wakker maar het ziet er weer toppie uit.!!
Ben benieuwd wat de vogende mod wordt.. interieur ook erg gaaf..nog nieuwe recaro stoeltjes erin??
Wil je nog zo'n vleugel achterop? al besteld?? en heb je mijn pm nog gelezen?
weer een fijne dag.. ik zit weer aan de fietsjes vandaag.. WIL OOK KLUSSEN AAN DE MINI>>
Ben benieuwd wat de vogende mod wordt.. interieur ook erg gaaf..nog nieuwe recaro stoeltjes erin??

Wil je nog zo'n vleugel achterop? al besteld?? en heb je mijn pm nog gelezen?
weer een fijne dag.. ik zit weer aan de fietsjes vandaag.. WIL OOK KLUSSEN AAN DE MINI>>

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Net neusje inderdaad zo met die bumperT. Eigenlijk best wel mooi zonder de brievenbus van de S in de motorkap... 

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Justijn schreef:Is dat dan 8mm aan beide kanten, of voor elke velg 16mm?coendek schreef:pics pics pics
vandaag bezig geweest met Sportonderstel icm verlagings veren gemontereerd.. en mijn Works R109 wielen icm 16mm spacers!
Coen
Groeten

Save a tree, eat a beaver

- Justijn
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik ga er vanuit dat het voor elke velg 16mm is, maar iemand anders zei dat het 8mm aan beide kanten is, daardoor twijfel ik.Wint schreef:Justijn schreef:Is dat dan 8mm aan beide kanten, of voor elke velg 16mm?coendek schreef:pics pics pics
vandaag bezig geweest met Sportonderstel icm verlagings veren gemontereerd.. en mijn Works R109 wielen icm 16mm spacers!
Coen
Groeten
- Justijn
- Leerling Mini lid
Bericht
Aangezien hij veel van auto's weet, dacht ik dat ik het al altijd verkeerd begrepen had. Niet dus.
Bedankt
Groeten
Ah oké, William Blake denkt eraan om spacers te steken. Ik zei 15 mm, waarop hij zei 7.5 mm per kant.coendek schreef:precies... maar inderdaad 16mm per wiel
Coen
Aangezien hij veel van auto's weet, dacht ik dat ik het al altijd verkeerd begrepen had. Niet dus.
Bedankt
Groeten
Onze sponsors