uw pakje is aangekomen...
PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Meeste 17 inch winterbanden gaan al snel naar vanafprijzen van 180 euro ofzo.
is overigens de eerste keer dat ik winterbanden koop en moet er erg aan wennen in de Mini want bij elke snelle bocht heb ik het idee dat ie eruit wil waggelen !! Rijstijl aanpassen maja...das sneller gezegd dan gedaan he als je net 209 PK hebt.
Ik heb via autobandenmarkt.nl de Vredestein Wintrac extreme 205/45 R17 88V XL voor 125 euro/stuk gekocht en kon ze in de verre omgeving nergens goedkoper vinden dus ben wel benieuwd naar de prijs vd Pirellis !!!Maaij schreef:Pirelli W 240 Snowsport
Kon kiezen tussen deze of de Vredestein (prijsverschil was maar een paar €€€)
Hopen dat het een goede beslissing is
Meeste 17 inch winterbanden gaan al snel naar vanafprijzen van 180 euro ofzo.
is overigens de eerste keer dat ik winterbanden koop en moet er erg aan wennen in de Mini want bij elke snelle bocht heb ik het idee dat ie eruit wil waggelen !! Rijstijl aanpassen maja...das sneller gezegd dan gedaan he als je net 209 PK hebt.
- Fred
- Volledig MINI minded!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Welke hebt jij nu eronder?
Ik hoop dat je de Vredestein bedoeld?Fred schreef:Slechte keuze van banden dan ... Ik merk nagenoeg geen verschil, enkel voordelen ... betere grip bij slecht weer. Zomerbanden hebben idd altijd wa meer grip want die kleven echt aan de weg, maar ik kan nog altijd voluit door bochtjes scheren met mijn winterbanden hoor
Welke hebt jij nu eronder?
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Vandaag even mijn nieuwe wintervelgen gepast. Het zijn de Rota Subzero's geworden in 17" 
Zonder spacers past het niet, met 15mm zit er nog genoeg ruimte tussen. Nu even kijken naar kleinere spacers
Hier de foto's:

Nu nog wachten op mijn winterbanden
Zonder spacers past het niet, met 15mm zit er nog genoeg ruimte tussen. Nu even kijken naar kleinere spacers
Hier de foto's:

Nu nog wachten op mijn winterbanden
Onze sponsors