Zo net bij Beek geweest en in eerste instantie was het wat lastig met de tijd.
Er stond namelijk een hele vette rode Lancia Delta Integrale in de werkplaats die vandaag af moest. Die liep natuurlijk flink uit door onvoorziene werkzaamheden en was nog niet klaar toen ik aan kwam.
Gelukkig hebben we een oplossing gezocht en heet Pieter meteen mijn software uitgelezen.
En wat blijkt?? Exact gelijk aan een Cooper D!
Hoe gaat die dan toch langzamer? Puur de brandstof inspuiting.. bizar.. zelfs het softwarenummer zou gelijk zijn aan de Cooper.
Erg makkelijk ging het daarna dus, want het was instellingen kopieren en klaar is Kees, of Ghisbert in dit geval.
Ja zeker. Ik heb een afspraak moeten maken, omdat het niet duidelijk was of het zo makkelijk zou zijn. De huidige One D was nog niet door hen onderhanden genomen.
Maar achteraf blijkt het dus totaal geen verschil te zijn met de Cooper.
normaal gesproken trapte ik em wel lekker onderin omdat hij niet direct aan de 130 zat.. maar nu zit je zo aan de 150/160 met datzelfde gas..
Eerder zelfs nog.. had het af en toe niet helemaal door, dus ik moet m'n rijgedrag maar een beetje aan gaan passen
Maar ja, ik ben ook bezig om nu eindelijk eens bij m'n ouders uit huis te gaan.. dus daar ga ik me voorlopig op focussen.
Ben nog niet zeker waar ik heen ga op vakantie. Ga ik deze week samen met een maat van mij eens goed bekijken en boeken.
We gaan snowboarden, dus wordt sowieso de Alpen.
Zitten nu te kijken naar Frankrijk of Zwitserland..
ja dat is misschien ook wel een goed idee.... alhoewel het natuurlijk wel lekker is als je moeder je bammetjes nog smeert als je naar het werk gaat...
en lekker boarden... heerlijk ik wou dat ik nog kon... maar helaas... het zit er alweer op voor dit jaar..
maar ik zou persoonlijk voor de franse alpen gaan ben zelf meerdere keren in Morzine-Avorias geweest das echt geweldig... redelijk betaalbaar, heerlijk veel goede pistes en leuke toertochten te maken naar o.a. zwitserland
lagge... ik ben er de afgelopen 4 jaar geweest... zaten we met 10 man in een chalet op de berg naar Avorias toe, en hadden we uitzicht over Morzine en de berg aan de overkant...