Mijne heeft er niet gestaan gisteren, was er maar kort moest even wat met Klaas doornemen.Raymond schreef:Ik zag gisteren zowel Koen als jouw ride staan.
Zag er goed uit. Je mag m inderdaad even poetsen, maar je gebruikt de auto voornamelijk als opslagruimte zag ik.
Dr. Evil,, (Nieuws) zie pagina.
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
R53 MCS HB / Pepper White
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zeikerd!Dr. Evil schreef:Oja,, bah,, dat ik me auto kwam ophalen merkte ik dat er rond om overal, vette handjes zitten,, beetje Irritant,, zelfs op me achterklep...
Hebben er soms veel mensen aangezeten ofzo,, of heb sjaakie ze handjes niet gewassen en even overal de auto aangeraakt ?

- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
Ja fijn, iedereen heb ze eigen respect met ze auto he, ik maak er geen probleem van ik vind het gewoon niet nodig klaar,,
En dat detailer gedoe,, en was gedoe,, niet iedereen heb tijd en energie om ze auto iedere dag goed te wassen,,
Je hoor gewoon respect te hebben voor een ander ze spul,
Daveke schreef:Het maakt mij werkelijk geen zak uit
Je broer heeft toch een DAP? Tjonge, als ie zo vies is, moet je vaker wassen, dan mag je klagen over handjes. Nu niet, daar hebben ze quick detailer voor uitgevonden trouwens, voor handjes.. Werkt prima!
Ja fijn, iedereen heb ze eigen respect met ze auto he, ik maak er geen probleem van ik vind het gewoon niet nodig klaar,,
En dat detailer gedoe,, en was gedoe,, niet iedereen heb tijd en energie om ze auto iedere dag goed te wassen,,
Je hoor gewoon respect te hebben voor een ander ze spul,
Onze sponsors