Maar wat Ragnar zegt, er zitten 4 nokhoekjes in, daarvan druk je er 2 uit en die moet je dan op de hoeken van de houder drukken om de plaat extra te vast te zetten.
NewMINIclub kentekenplaathouders
- JJJJ
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ga meteen ff kijken, en als ik er niet uitkom maak ik wel ff eenfrankie schreef:Was me niet eens opgevallen![]()
Maar wat Ragnar zegt, er zitten 4 nokhoekjes in, daarvan druk je er 2 uit en die moet je dan op de hoeken van de houder drukken om de plaat extra te vast te zetten.
- JJJJ
- Volledig MINI minded!

Bericht
Meteen ff gedaan en hier het resultaat:

thnks for the tip!
was bij mij ook niet echt door gedrongen dat dat iets beter vast moest zitten.JJJJ schreef:Ik ga meteen ff kijken, en als ik er niet uitkom maak ik wel ff eenfrankie schreef:Was me niet eens opgevallen![]()
Meteen ff gedaan en hier het resultaat:

- ParklaneS
- Mod virus alert!

Bericht
Yay, hij zit er op :

Met dank aan Zmorf voor het transporteren
Bij nader inzien toch alleen maar achter gemonteerd, dus mocht iemand in de buurt nog een houder willen let me know.
gele afdekdopje is helaas gesneuveld bij het verwijderen. Volgende week maar even bij de dealert langs.

Met dank aan Zmorf voor het transporteren
Bij nader inzien toch alleen maar achter gemonteerd, dus mocht iemand in de buurt nog een houder willen let me know.
gele afdekdopje is helaas gesneuveld bij het verwijderen. Volgende week maar even bij de dealert langs.
Onze sponsors