Greg's JCW Coupé -> Akrapovic soundclip/movie p47!
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Ga gerust door met nieuwe foto's plaatsen...dit verveelt nooit.

Laatst gewijzigd door JosCountrymanCooper op 09 jan 2012, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- Steven
- Mod virus alert!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wilde net zeggen, dat is toch geen verrassing?.. Jullie weten toch wat Greg voor werk doet, of niet..
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
- CooperJeff
- Mod virus alert!
Bericht
Prachtig interieur ! Geweldige recaro's en schitterend met leer of alcantara bekleed dashboard als ik het goed zie op de foto's. 

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hey allemaal!!
Het wordt weer eens tijd voor foto's!
Ik ben even druk geweest, nog niet veel tijd gehad om wat aan te passen jammer genoeg...
Alleen veel gereden omdat ik veel gewerkt heb... +11k vandaag!
wat dat 'Te koop' betreft, hij heeft heel even op Autoscout gestaan, maar ik kan je vertellen dat hij er pas over een jaar weer online terug te vinden zal zijn... Als hij aan boekwaarde verkocht kan worden, staat bij mij alles te koop!
Voor alle duidelijkheid, dit is geen auto van de dealer, het is MIJN MINI!
(of nu nog beetje van de bank haha)
De nieuwe Black line MINI lichten zijn toegekomen dus die heb ik er gelijk opgzet, wel zonder de lelijke zwarte rand in mijn geval
Jammer genoeg hebben ze die niet voor de onderstel lichten van het aeropakket (alleen voor de standaard Cooper S bumpert)
hier het resultaat:

Verder heb ik dan eindelijk ook het Alcantara stuur gemonteerd bij voorlopig gebrek aan beter...
En zoals je kan zien is ook de armsteun van alcantara voorzien nu...

Verder zijn dit totaalplaatjes...
Als iemand zich geroepen voelt, ik zou graag een mooie photoshop willen zien van mijn MINI met mat zwart of wit dak! iemand die zich geroepen voelt?
Thx!!

Ow ja, mss gaat hij deze week nog omlaag trouwens
Ik heb jammer genoeg al 2x de postbode misgelopen...
Het wordt weer eens tijd voor foto's!

Ik ben even druk geweest, nog niet veel tijd gehad om wat aan te passen jammer genoeg...

Alleen veel gereden omdat ik veel gewerkt heb... +11k vandaag!

wat dat 'Te koop' betreft, hij heeft heel even op Autoscout gestaan, maar ik kan je vertellen dat hij er pas over een jaar weer online terug te vinden zal zijn... Als hij aan boekwaarde verkocht kan worden, staat bij mij alles te koop!
Voor alle duidelijkheid, dit is geen auto van de dealer, het is MIJN MINI!

De nieuwe Black line MINI lichten zijn toegekomen dus die heb ik er gelijk opgzet, wel zonder de lelijke zwarte rand in mijn geval

Jammer genoeg hebben ze die niet voor de onderstel lichten van het aeropakket (alleen voor de standaard Cooper S bumpert)
hier het resultaat:

Verder heb ik dan eindelijk ook het Alcantara stuur gemonteerd bij voorlopig gebrek aan beter...

En zoals je kan zien is ook de armsteun van alcantara voorzien nu...

Verder zijn dit totaalplaatjes...
Als iemand zich geroepen voelt, ik zou graag een mooie photoshop willen zien van mijn MINI met mat zwart of wit dak! iemand die zich geroepen voelt?
Thx!!

Ow ja, mss gaat hij deze week nog omlaag trouwens

Ik heb jammer genoeg al 2x de postbode misgelopen...

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors