heb hier ne vree contente hond zitten ook nu en ben zelf ook content, en dat automaat rijden went zeer snel deze morgen in de file, is echt een zaligheid...
Fred schreef:Congratz met de passat man, dikke bak! Maareuh ... rood interieur ... JIJ? Durf dan nog es lachen met "mijn" one
ja ok, ik geeft toe maar dit is rood/bruin fuchsrot van een M3 en ziet er gewoon lekker uit, en in u mini waren ook geen recaro's e, dan had het wel lekker geweest
Ik had chateau van bmw 6, ging meer naar bordeaux/ bruin. Leuk kleurtje maar was het op den duur toch ook beu gezien ze. Iig erg lekkere passat heb je daar
Fred schreef:Ik had chateau van bmw 6, ging meer naar bordeaux/ bruin. Leuk kleurtje maar was het op den duur toch ook beu gezien ze. Iig erg lekkere passat heb je daar
idd, ja op een zwart interieur geraak je ook uitgekeken
vorige week nieuw overtrokken stuurtje en pook geplaatst en ook een nieuwe handrem... en beide balgen...
Sinds gisteren staat hij ook dichter tegen moeder aarde met de in hardheid instelbare Koni schokdempers & Eibach verlagings kitje
enkele foto's...
met andere woorden... laat de zomer maar komen
grtz r.
Laatst gewijzigd door rem. op 17 mar 2010, 20:24, 2 keer totaal gewijzigd.