Je moet wel een partij kracht zetten om ze eraf te krijgen zeg niet normaal...
En erop drukken is nog lastiger...ik weet niet hoe hard je precies moet drukken, maar ik drukte echt hard daarstraks en hij ging niet vast dus hij ging et niet ver genoeg denk ik...
Klatsie's R53 - Te koop/MAG weg
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: GreenyMini's Mini R53 - zwarte scuttles? P.22
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die dingen moet je onder een hoek in 't plaatwerk duwen, en dan de andere kant vastklikken. Als het goed is, is dat geen werkje waar je belachelijk veel kracht bij hoeft te gebruiken.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja klopt kant van de knipper zeg maar haak je er schuin in, maar aan de voorkant zit een palletje (mannetje) zeg maar.
Die moet je in het vrouwtje duwen en dan hoort ie m te pakken, maar ik denk dat je 'm even heel ver door moet drukken ofzo voordat ie "haakt".
Hij zat ook echt wel heel strak vast toen ik 'm los moest halen.
Als ik het de volgende keer doe zal ik eens kijken of alles goed schoon is en ik geen verf op het palletje heb gespoten o.i.d.. En anders smeer ik de boel wel een beetje, komt goed...
Ze liggen nu weer te drogen en zien er nu super uit...
Die moet je in het vrouwtje duwen en dan hoort ie m te pakken, maar ik denk dat je 'm even heel ver door moet drukken ofzo voordat ie "haakt".
Hij zat ook echt wel heel strak vast toen ik 'm los moest halen.
Als ik het de volgende keer doe zal ik eens kijken of alles goed schoon is en ik geen verf op het palletje heb gespoten o.i.d.. En anders smeer ik de boel wel een beetje, komt goed...

Ze liggen nu weer te drogen en zien er nu super uit...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb eindelijk mijn nieuwe achterlichten binnen. Facelift met rode knippert!

En dan rest nu de leuke klus om ze open te maken en te Joey modden...ppfff
Rob nog bedankt voor het brengen van de mistlamp! Was even leuk!
En dan ook maar wachten tot de kabelboom volgende week binnen is...

En dan rest nu de leuke klus om ze open te maken en te Joey modden...ppfff
Rob nog bedankt voor het brengen van de mistlamp! Was even leuk!

En dan ook maar wachten tot de kabelboom volgende week binnen is...

- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Re: GreenyMini's Mini R53 - Nieuwe lampies P.24 ;)
Succes met open maken! De eerste is even klooien, de tweede had ik in 15 minuten open. Ben er alleen nog niet echt aan toe gekomen verder...
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
I know...dit wordt de derde set die ik uit elkaar haal...
In een kwartier? Zonder schade en met de hand???

In een kwartier? Zonder schade en met de hand???
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Ooo dan ben je al gevorderd joh
Maar het lukte me inderdaad in een kwartier, met een stanleymes. 

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk ook dat het verschilt per lamp. Bij de ene is de kit echt kei en keihard en bij de ander snij je er wat makkelijker doorheen.
Ben gisteravond 4 uur bezig geweest met 1 lamp en die is nog niet open..vooral de bovenkant van de lamp is altijd tricky.
BMW belde net dat mijn kabelboom binnen is, dus die ga ik sowieso zo even halen...
Ben gisteravond 4 uur bezig geweest met 1 lamp en die is nog niet open..vooral de bovenkant van de lamp is altijd tricky.
BMW belde net dat mijn kabelboom binnen is, dus die ga ik sowieso zo even halen...

- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Wat koste die kabels? Moet ik ook nog halen
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
41 euries.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: GreenyMini's Mini R53 - Scuttle foto's p.24 ;)
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: GreenyMini's Mini R53 - Scuttle foto's p.24 ;)
Vandaag mijn USA achterlichten erin gezet!
Was ff knutselen maar dan heb je ook wat. Ben blij dat ik de kou getrotseerd heb!
ff puzzelen:

En dan het eindresultaat:

Ik moet nog steeds even mijn auto wassen en daarna een goede foto's maken...

Was ff knutselen maar dan heb je ook wat. Ben blij dat ik de kou getrotseerd heb!

ff puzzelen:

En dan het eindresultaat:

Ik moet nog steeds even mijn auto wassen en daarna een goede foto's maken...

- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Re: GreenyMini's Mini R53 - UPDATE p.24
Ziet er heel goed uit! Je hebt ze ook ge-dechromed zo te zien?
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: GreenyMini's Mini R53 - UPDATE p.24
Ja dat klopt...
Ik wil al het chroom van mijn auto af...

Ik wil al het chroom van mijn auto af...

Onze sponsors