Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zoals het er nu uitziet ga ik 17, 18 en 19 juni weer naar Engeland
1320 fun!
De lambdasonde die stuk gegaan is wordt dan ook daar gefixed, omdat het de enige sonde is die gemonteerd gaat worden. De standaard twee sondes komen te vervallen omdat de standalone ECU op een wideband kan functioneren. Fijn! Dat scheelt weer gaten boren in mn nieuwe uitlaat en spruitstuk om die twee sondes te plaatsen!
Over enkele dagen komen de nieuwe drijfstangen binnen en wordt het nieuwe onderblok opgebouwd. Het blokje zelf staat al gehoond en gevlakt klaar en wacht dus op nieuwe zuigers en drijfstangen. ZIj nemen een krukas van de zolder af en bij de wissel blijft mijn blok en krukas in Engeland staan en ga ik dus met een hagelnieuw blokje terug

1320 fun!
De lambdasonde die stuk gegaan is wordt dan ook daar gefixed, omdat het de enige sonde is die gemonteerd gaat worden. De standaard twee sondes komen te vervallen omdat de standalone ECU op een wideband kan functioneren. Fijn! Dat scheelt weer gaten boren in mn nieuwe uitlaat en spruitstuk om die twee sondes te plaatsen!
Over enkele dagen komen de nieuwe drijfstangen binnen en wordt het nieuwe onderblok opgebouwd. Het blokje zelf staat al gehoond en gevlakt klaar en wacht dus op nieuwe zuigers en drijfstangen. ZIj nemen een krukas van de zolder af en bij de wissel blijft mijn blok en krukas in Engeland staan en ga ik dus met een hagelnieuw blokje terug

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Whoop-whoop!
I want to see those flames!
I want to see those flames!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors