Wint his story ------------> The story continues
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Net bericht gekregen dat m´n pook eindelijk binnen is....
Me pa heeft alleen wel nog ff extra € 33,- aan de man van TNT moeten lappen...
Ik dacht dat je tot € 175,- vrij van belasting mocht importeren van buiten de EU¿¿???¿?¿
Me pa heeft alleen wel nog ff extra € 33,- aan de man van TNT moeten lappen...

Ik dacht dat je tot € 175,- vrij van belasting mocht importeren van buiten de EU¿¿???¿?¿

Save a tree, eat a beaver

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Dat is 22 euro, maar vaak gaat het bij een waarde daarboven toch goed. alleen uit Amerika is het bijna altijd raak. Afhankelijk van wat voor soort goederen je importeert wordt er een percentage invoerrechten geheven plus de gebruikelijke 19% BTW. Alleen als je de afzender zover weet te krijgen dat hij het pakket als 'gift' verstuurd dan hoef je niets te betalen. Verder is het zo dat als je niet goedgekeurde electronica importeerd het allemaal nog veel duurder kan worden.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Net terug in het land, en gelijk maar ff me pookje opgehaald.
Het demonteren viel me echt reuze mee, ik had me na al die verhalen van "jezelf knock out slaan" goed voorbereid, maar pookje was er zo af.
En zie hier de nieuwe Whalen pook:

Aangezien het toch een mooie dag was ben ik maar even (voor de verandering) m'n Mini wezen wassen en gelijk de nieuwe gaaslook sticker geplakt:

deze wil ik jullie ook niet onthouden
:

Het demonteren viel me echt reuze mee, ik had me na al die verhalen van "jezelf knock out slaan" goed voorbereid, maar pookje was er zo af.
En zie hier de nieuwe Whalen pook:

Aangezien het toch een mooie dag was ben ik maar even (voor de verandering) m'n Mini wezen wassen en gelijk de nieuwe gaaslook sticker geplakt:

deze wil ik jullie ook niet onthouden

- iDarkDesign
- Transformer
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ja dat mag zeker gezegd worden, echt een plaatje ben jaloers op je!!!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er echt geweldig uit. En ook nog de juiste inhoud in het bakje bij de versnellingspook 
Ben het wel met Hans eens, die stickers leiden de aandacht te veel af van de rest van de geweldige auto.
Zo'n Tarox setje zoals Beek hem heeft liggen staat ook nog op mijn wensenlijstje, maar helaas de jackpot nog niet gewonnen

Ben het wel met Hans eens, die stickers leiden de aandacht te veel af van de rest van de geweldige auto.
Zo'n Tarox setje zoals Beek hem heeft liggen staat ook nog op mijn wensenlijstje, maar helaas de jackpot nog niet gewonnen

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Euhmm, dat is zowaar een goed geslaagd fotootje.
Ik moet nog ff wat bedenken hiervoor, misschien wel gewoon 380 gaatjes boren...
Verder bedankt voor de coole reacties mede-mini-clubbers!!
Toen ik hem inderdaad net op m'n PC zette, dacht ik hetzelfde:iDarkDesign schreef: Alsof je de band, de velg of de rem zo zou verkopen! Pracht foto!
iDD
Euhmm, dat is zowaar een goed geslaagd fotootje.

Ik weet het, ik ben ook niet tevreden over die sticker, maar helemaal niets vind ik ook niks.Hans & Berthil schreef: Ben het wel met Hans eens, die stickers leiden de aandacht te veel af van de rest van de geweldige auto.
Ik moet nog ff wat bedenken hiervoor, misschien wel gewoon 380 gaatjes boren...

Verder bedankt voor de coole reacties mede-mini-clubbers!!

Onze sponsors