Misschien moet je even een cursus Engels volgen?R53-R schreef:Ik bedoel de fortwo... Dat zilvere gedeelte is 1 grote veiligheids beugel...Lars Temmink schreef:Oeh een rijdende rolkooi
Zelfde als mensen vroeger dachten veilig in een patrol gr te zitten. Kans om bij een klein ongeluk je benen te verliezen was daar ook bijna 70%
Edit: ik kan t niet mooier vertellen dan fifth gear
Tom Mini P28?
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Tom zijn Brabus P25
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Locatie: Pijnacker
Bericht
Re: Tom zijn Brabus P25
Mwah, volgens mijn Engels toont die test aan dat de structurele integriteit van een Smart niet onderdoet voor een Corsa bij een klap van 70 mp/h. Het laat veel onbeantwoorde vragen over. Eigenlijk is die film behoorlijk zinloos, behalve aantonen dat Smart niet onderdoet.
Het gaat allemaal over "smart engineering" of een auto veilig is of niet. Mooi synchroon zijstapje naar het merk MINI , welke ook vaak als onveilig wordt beoordeeld door vrienden en familie, terwijl dat eigenlijk totale onzin is.
Maar ik hoop nooit met 70 mijl per uur een betonnen muur te hoeven raken
Het gaat allemaal over "smart engineering" of een auto veilig is of niet. Mooi synchroon zijstapje naar het merk MINI , welke ook vaak als onveilig wordt beoordeeld door vrienden en familie, terwijl dat eigenlijk totale onzin is.
Maar ik hoop nooit met 70 mijl per uur een betonnen muur te hoeven raken
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Casper
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Tom zijn Brabus P25
In de tijd dat ik nog een eigen fotovaklab had in Nieuwegein heb ik veel werk mogen doen voor de Daimler Chrysler group en vele beursen mogen inrichten. In die tijd ook de ontwikkeling van Smart mee mogen maken. En het was in die tijd een prestige project van Mercedes. Omdat ze veel hoon over hun heen hebben gehad bij het niet halen van Elandtest destijds daarna zijn de Smart wagen vaak over uitgerust op het gebied van veiligheid omdat ze dat echt nooit meer mee wouden maken. Voor het formaat auto is Smart echt een super veilige auto
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- R53-R
- Enthousiast
Bericht
Re: Tom zijn Brabus P25
Ach afgestudeerd op Cambridge... Hoe is het jou Engels Biermagnaat?
In het het verhaal komt het rolbeugel verhaal goed naar voren. Misschien idd goed luisteren ipv plaatjes kijken.
Anatomisch gezien ( tja heb nog meer dan Engels geleerd) overleef je in geen enkel voertuig een klap van 70mph naar directe stilstand .Maar dat terzijde.
In het het verhaal komt het rolbeugel verhaal goed naar voren. Misschien idd goed luisteren ipv plaatjes kijken.
Anatomisch gezien ( tja heb nog meer dan Engels geleerd) overleef je in geen enkel voertuig een klap van 70mph naar directe stilstand .Maar dat terzijde.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede
Bericht
Just my 2 cents.
@Casper: ik heb overal gelezen dat Smart een prestige object was van Mercedes maar toch vind ik dat moeilijk te geloven. Er waren een paar Japanners voor nodig om een betrouwbare auto te bouwen. Een drie cilinder smart is nou niet bepaald het toonbeeld van duurzaamheid als het op auto's aankomt.
Re: Tom zijn Brabus P25
Dus maakt het toch überhaupt niet uit in wat voor een auto je zit? En wordt jouw verhaal op de vorige pagina over een Sandwich van twee vrachtwagens met daartussen een dun laagje smart met een overlevend mens in mijn ogen niet geloofwaardiger.R53-R schreef: Anatomisch gezien ( tja heb nog meer dan Engels geleerd) overleef je in geen enkel voertuig een klap van 70mph naar directe stilstand .Maar dat terzijde.
Just my 2 cents.
@Casper: ik heb overal gelezen dat Smart een prestige object was van Mercedes maar toch vind ik dat moeilijk te geloven. Er waren een paar Japanners voor nodig om een betrouwbare auto te bouwen. Een drie cilinder smart is nou niet bepaald het toonbeeld van duurzaamheid als het op auto's aankomt.
- Casper
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Tom zijn Brabus P25
Zal best maar ik heb in die tijd meer km gereden in de Smart dan nu in de MINI en die zag toch echt minder de garage van de dealer dan de MINI
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede
Bericht
Daarbij denk ik dat jij ook wel extreem veel pech met je Mini hebt.
Re: Tom zijn Brabus P25
Ik geloof direct dat het met je rijstijl te maken heeft en ik denk ook dat ik aardig wat kilometers met een Smart zou kunnen rijden zonder dat het direct kapot gaat, gewoon een beetje met gevoel voor de techniek omgaan, maar als je ziet dat sommige Smarts bij een ton al aan de derde motor zitten dan vind ik dat wel veel.Casper schreef:Zal best maar ik heb in die tijd meer km gereden in de Smart dan nu in de MINI en die zag toch echt minder de garage van de dealer dan de MINI
Daarbij denk ik dat jij ook wel extreem veel pech met je Mini hebt.
- R53-R
- Enthousiast
Bericht
neem die 2 centen maar weer even in de portemonnee. Zoals ik meld is het van 70 mph naar direct stilstand dodelijk ( zoals veel testen tegen een muur bv/ met een voertuig tegen voertuig heb je met andere energie te maken dan dat je bv tegen een betonnen muur aanrijd) , kunnen je organen en vooral je aorta bv niet tegen.
ongeluk is gebeurd als volgt. in file smart achter een vrachtwagen gestopt. vrachtwagen achterop geknald die lag te dromen. Uiteraard met veel kleding scheuren en verwondingen uit de auto gehaald en in ziekenhuis beland. De inspecteur is later bij hem in het ziekenhuis geweest en hem dit verhaal verteld.
maar verwijt je niks, mening vind ik goed. creëert een goede en zinnige discussie, zonder aanvallen
Re: Tom zijn Brabus P25
biermagnaat schreef:Dus maakt het toch überhaupt niet uit in wat voor een auto je zit? En wordt jouw verhaal op de vorige pagina over een Sandwich van twee vrachtwagens met daartussen een dun laagje smart met een overlevend mens in mijn ogen niet geloofwaardiger.R53-R schreef: Anatomisch gezien ( tja heb nog meer dan Engels geleerd) overleef je in geen enkel voertuig een klap van 70mph naar directe stilstand .Maar dat terzijde.
Just my 2 cents.
@Casper: ik heb overal gelezen dat Smart een prestige object was van Mercedes maar toch vind ik dat moeilijk te geloven. Er waren een paar Japanners voor nodig om een betrouwbare auto te bouwen. Een drie cilinder smart is nou niet bepaald het toonbeeld van duurzaamheid als het op auto's aankomt.
neem die 2 centen maar weer even in de portemonnee. Zoals ik meld is het van 70 mph naar direct stilstand dodelijk ( zoals veel testen tegen een muur bv/ met een voertuig tegen voertuig heb je met andere energie te maken dan dat je bv tegen een betonnen muur aanrijd) , kunnen je organen en vooral je aorta bv niet tegen.
ongeluk is gebeurd als volgt. in file smart achter een vrachtwagen gestopt. vrachtwagen achterop geknald die lag te dromen. Uiteraard met veel kleding scheuren en verwondingen uit de auto gehaald en in ziekenhuis beland. De inspecteur is later bij hem in het ziekenhuis geweest en hem dit verhaal verteld.
maar verwijt je niks, mening vind ik goed. creëert een goede en zinnige discussie, zonder aanvallen
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Tom zijn Brabus P25
Foto's!
20141112_082723 by Petrolhead Tom, on Flickr
20141112_082704 by Petrolhead Tom, on Flickr
IMG_20141029_082049 by Petrolhead Tom, on Flickr
IMG_20141029_081542 by Petrolhead Tom, on Flickr
20141027_151628 by Petrolhead Tom, on Flickr
Deze gaat binnenkort weg:
20141025_094146 by Petrolhead Tom, on Flickr
20141112_082723 by Petrolhead Tom, on Flickr
20141112_082704 by Petrolhead Tom, on Flickr
IMG_20141029_082049 by Petrolhead Tom, on Flickr
IMG_20141029_081542 by Petrolhead Tom, on Flickr
20141027_151628 by Petrolhead Tom, on Flickr
Deze gaat binnenkort weg:
20141025_094146 by Petrolhead Tom, on Flickr
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Bree
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Tom zijn Brabus P25
Nee man! Hij loop 1 op 12! Mega zuinig!BurnoutBram schreef:Een bijna volle bak en nog geen 400km Lekker geragd?
Onze sponsors