thanks marcel werd wel tijd he dat ie wat dichter naar moeder aarde ging
maar ja heb wel wat moeite met die varkensruggetjes, als ik alleen erin zit valt het mee dan raak ik ze niet allemaal maar als ik er met meerdere personen in zin raak ik ze bijna allemaal met mn strut maarja dat neem ik er maar op toe. Wie mooi wil zijn moet pijn leiden zeg ik altijd maar
en die strut is niet de lichtste maar het gewicht valt mee hoor, ziet er zwaarder uit dan ie is
thanks people wat een mooie woorden allemaal wordt er zowaar verlegen van
@maarten: ja alles ging vanzelf los joh, behalve die bout boven in de demper links voor ging effe stroef maarja daar hebben we wat op gevonden dus ook das was een eitje
@ida: haha schrapen doet ie zeker ja maarja gewoon de hollandse muziek wat harder zetten dan hoor je er niks van en die lijntjes was ik nog niet aan toe gekomen maar ga dat soon zeker wel doen
vandaag was het droog dus mn kart effe gewassen en in de wax gezet en toen em nog maar eens wat beter op de foto gezet morgen miss effe als het droog is een mooie locatie opzoeken sorry voor al de foto's
ja spacers staan zoiezo nog op de verlanglijst fred en nog veel meer dingen staan er op de verlanglijst maarja gewoon rustig aan verder want het moet wel leuk blijven he