Ragnar's MCCS
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Je bent goed bezig.
Dat je daar nog tijd voor hebt, nou je thuis alles moet doen
Of heb je hulp.
Mams mag (van wat ik weet van een collega) maar heel weinig doen toch.
Alleen maar kijken, vooral niet tillen.
Sterkte allemaal.
Neem Sibél zaterdag maar lekker mee. (mag vast niet van mams)
Zal ik wel op haar passen, als jij met die stoere manne dingen bezig bent.
Annet
Dat je daar nog tijd voor hebt, nou je thuis alles moet doen
Of heb je hulp.
Mams mag (van wat ik weet van een collega) maar heel weinig doen toch.
Alleen maar kijken, vooral niet tillen.
Sterkte allemaal.
Neem Sibél zaterdag maar lekker mee. (mag vast niet van mams)
Zal ik wel op haar passen, als jij met die stoere manne dingen bezig bent.
Annet

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Annet ik zal de vrouw lief aankijken voor volgende week zaterdag
En jip we hebben hulp in huis tot morgen. eerste 3 dagen vervallen door de dagen in het ziekenhuis. De kraamhulp gaat gelijk in als de kleine geboren is. gelukkin kregen we twee dagen xtra.
dus is ze vandaag geweest en morgen komt ze nog 1 keertje.
En jip we hebben hulp in huis tot morgen. eerste 3 dagen vervallen door de dagen in het ziekenhuis. De kraamhulp gaat gelijk in als de kleine geboren is. gelukkin kregen we twee dagen xtra.
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
dat meen je toch niet zeg, werkt dat echt zo? (dat van die kraamhulp). Da's echt niet te geloven zeg, je ligt toch niet niks in dat ziekenhuis. Dan zou je de hulp dus als je thuiskomt extra goed kunnen gebruiken, en dan krijg je het niet. Wat een maffe maatschappij leven we toch. 
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Sterkte aan mama en tot bij de rollenbankdag 
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik zal mn best doen om je op tijd op de bank te krijgen Ragnar...
(niet verder vertellen he)
Succes met huishouden en de poep luiers
Laat Mir maar "lekker" liggen en toekijken..
(niet verder vertellen he)
Succes met huishouden en de poep luiers
Laat Mir maar "lekker" liggen en toekijken..
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Zo eindelijk weer wat tijd voor de wagen...
Dus ik heb eerst maar de nieuwe 6000K lampen erin gezet. vindt het echt een mooie upgrade! sorry voor de slechte IkTelefoon.
En de Scoop van M7 is eindelijk ook in huis. met de dank aan mijn Amerikaanse collega's.
Daarnaast kwam er vandaag nog een ander pakketje binnen. hopelijk ben ik daar morgenochtend al klaar mee voordat ik naar beek ga.

Dus ik heb eerst maar de nieuwe 6000K lampen erin gezet. vindt het echt een mooie upgrade! sorry voor de slechte IkTelefoon.
En de Scoop van M7 is eindelijk ook in huis. met de dank aan mijn Amerikaanse collega's.
Daarnaast kwam er vandaag nog een ander pakketje binnen. hopelijk ben ik daar morgenochtend al klaar mee voordat ik naar beek ga.

Onze sponsors