Blue Chaser's Clubman need more low P262
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
THNX Guy's !!!
Sja de mods liggen ff stil , maar de kiekjes gaan uiteraard gewoon door hey
..
Gr. Inim

Sja de mods liggen ff stil , maar de kiekjes gaan uiteraard gewoon door hey

Gr. Inim
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
THNX M8 !!!
Sja me 18'' , breek me de bek niet open ..
Steeds als ik ze zie liggen kan ik niet wachten ze er weer onder te schroeven ...
Laat het voorjaar maar komen , ik heb het gehad met die kou ..
Sja me 18'' , breek me de bek niet open ..
Steeds als ik ze zie liggen kan ik niet wachten ze er weer onder te schroeven ...
Laat het voorjaar maar komen , ik heb het gehad met die kou ..

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daarnet krassen op de Mini ondekt
en volgens mij is er opzet in het spel
..
Op de deur ( bestuurderskant ) en op de ronding naast de Orciari airintake !!
De lak compleet weg , en bedankt he
..
Ik had alleen wat steenslag op de motorkap en daar baalde ik al hard genoeg van ..
Maar hier wordt ik pas echt verdrietig en woest tegelijk van ..
Het gaat dus weer geld kosten , ik zweer de gene die ik op zo iets betrap blijft er naast liggen !!!
Prettig weekend allen !!

Op de deur ( bestuurderskant ) en op de ronding naast de Orciari airintake !!
De lak compleet weg , en bedankt he

Ik had alleen wat steenslag op de motorkap en daar baalde ik al hard genoeg van ..
Maar hier wordt ik pas echt verdrietig en woest tegelijk van ..
Het gaat dus weer geld kosten , ik zweer de gene die ik op zo iets betrap blijft er naast liggen !!!

Prettig weekend allen !!
Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 21 jan 2009, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat was idd beter geweest op een of andere manier
...
Straks me verzekeringsmannetje eens bellen , en kijken of zoiets gedekt wordt ..
Maar ik blijf er van balen Fred
Gr. Inim

Straks me verzekeringsmannetje eens bellen , en kijken of zoiets gedekt wordt ..
Maar ik blijf er van balen Fred

Gr. Inim
Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 21 jan 2009, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja kan er van meespreken man ...
Probeer er zo weinig mogelijk naar te kijken, want het verbrotte voor mij telkens weer mijn dag. Erg dat ze andermans gerief niet kunnen respecteren en dat je daar echt rekening mee moet houden.
Ik doe telkens een rondje rond men wagen als ik em ergens heb MOETEN achterlaten om toch maar zeker te zijn dat er niets aan te zien is, om dan met een gerust hart weg te rijden. Voortaan enkel in ondergrondse parkings parkeren

Probeer er zo weinig mogelijk naar te kijken, want het verbrotte voor mij telkens weer mijn dag. Erg dat ze andermans gerief niet kunnen respecteren en dat je daar echt rekening mee moet houden.
Ik doe telkens een rondje rond men wagen als ik em ergens heb MOETEN achterlaten om toch maar zeker te zijn dat er niets aan te zien is, om dan met een gerust hart weg te rijden. Voortaan enkel in ondergrondse parkings parkeren

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Godver, ik kan me heel goed inbeelden dat dat stuk vreten plat gaat.
Vreselijk die jaloerse mensen...geen respect voor andermans spullen.
Probeer igg het waarborg fonds motorrijtuigen eens aan te schrijven voor een vergoeding.
Je hebt genoeg beeld materiaal om te bewijzen dat je wagen in perfecte staat was voor het incident.
Veel sterkte met de afhandeling, Gerard!
Ossie

Vreselijk die jaloerse mensen...geen respect voor andermans spullen.
Probeer igg het waarborg fonds motorrijtuigen eens aan te schrijven voor een vergoeding.
Je hebt genoeg beeld materiaal om te bewijzen dat je wagen in perfecte staat was voor het incident.
Veel sterkte met de afhandeling, Gerard!
Ossie

Onze sponsors