Deze waarschijnlijk?
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=123722
Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
Maar dan lager, en lekker ballonbandjes
Ben inmiddels ook aan het mailen voor een set Yokohama A048's in 205/60/15
Re: Dave's Black S Project

Maar dan lager, en lekker ballonbandjes

Ben inmiddels ook aan het mailen voor een set Yokohama A048's in 205/60/15

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het lijkt me toch wel verrekt lekker rijden met zo'n dik pak rubber onder de Mini!

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kleine update wederom!
Gisteren samen met Stefan de Engelse MINI helemaal kaal gemaakt zodat daar vandaag de zaag in kan, en ik binnenkort eens wat oud ijzer kan gaan verkopen
Daarnaast ook de isolatiematjes uit mijn project gehaald met de gasbrander en plamuurmes. Wat een stank komt er van die rotzooi af, maar goed, het scheelt weer een paar kg
Nu kan ik gaan aftekenen waar de slijptol zn werk moet gaan doen en welke steuntjes en plaatjes er allemaal verwijderd dienen te worden. Daarna wordt het vooral veel schuren, en nog meer schuren..

Tot slot gisteravond nog een setje Facelift Halogeen lampen gekocht voor een mooi prijsje! Eigenlijk is praktisch alles qua onderdelen nu wel gekocht. Ik moet enkel de schotten voor in de carterpan nog betalen, maar die zijn wel al in de maak!

Gisteren samen met Stefan de Engelse MINI helemaal kaal gemaakt zodat daar vandaag de zaag in kan, en ik binnenkort eens wat oud ijzer kan gaan verkopen

Daarnaast ook de isolatiematjes uit mijn project gehaald met de gasbrander en plamuurmes. Wat een stank komt er van die rotzooi af, maar goed, het scheelt weer een paar kg

Nu kan ik gaan aftekenen waar de slijptol zn werk moet gaan doen en welke steuntjes en plaatjes er allemaal verwijderd dienen te worden. Daarna wordt het vooral veel schuren, en nog meer schuren..

Tot slot gisteravond nog een setje Facelift Halogeen lampen gekocht voor een mooi prijsje! Eigenlijk is praktisch alles qua onderdelen nu wel gekocht. Ik moet enkel de schotten voor in de carterpan nog betalen, maar die zijn wel al in de maak!

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waarom doe je het niet met droog ijs. Ff laten liggen en rammen maar. Isolatie spul vlieg je dan om de oren en is 1000x sneller gedaan dan zo.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zag pas een stukje op internet;
Je meot droogijd op het isolatiemateriaal gooien, 10sec wachten en dan met een hamer erop slaan, komt alles los
Ik heb alleen geen idee waas je droogijs kan krijgen...?
Toch weer lekker bezig zo. Welke kleur gaat het hele project eigenlijk worden?
Je meot droogijd op het isolatiemateriaal gooien, 10sec wachten en dan met een hamer erop slaan, komt alles los

Ik heb alleen geen idee waas je droogijs kan krijgen...?
Toch weer lekker bezig zo. Welke kleur gaat het hele project eigenlijk worden?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb geen idee waar ik droogijs kan halen, plus - die gasbrander kan ik gratis gebruiken want die heeft pa gewoon thuis liggen - en droogijs moet ik kopen. Dit is allemaal al duur genoeg 
Kleur wordt All Black II met wat rode details, en zo min mogelijk chroom
Rolkooi, Remmen, onder de kap wat kleine dingetjes, stuurdetails en in de stoelen en gordels zit ook wat rood. Knop van de Cae, uiteraard.. Rood
Alleen nog even kijken welke kleur ik het dash en de Downtubes ga geven

Kleur wordt All Black II met wat rode details, en zo min mogelijk chroom
Rolkooi, Remmen, onder de kap wat kleine dingetjes, stuurdetails en in de stoelen en gordels zit ook wat rood. Knop van de Cae, uiteraard.. Rood

Alleen nog even kijken welke kleur ik het dash en de Downtubes ga geven
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha voorruit voorruit.
Mocht je je ooit een keer bedenken
http://krotech.nl/droogijs-producten/dr ... kopen.html
En genoeg leuke plannen nog zo te zien
Mocht je je ooit een keer bedenken

http://krotech.nl/droogijs-producten/dr ... kopen.html
En genoeg leuke plannen nog zo te zien

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik hoop toch echt dat dit de laatste keer is geweest.. Ik zie het niet zo zitten om nog meer auto's te gaan strippen om helemaal op te bouwen. Meestal ging het namelijk op dit punt mis; en werden projecten stop gezet 
Maar deze, daar is de wil zo groot om het af te maken, dat het ook echt wel gaat lukken

Maar deze, daar is de wil zo groot om het af te maken, dat het ook echt wel gaat lukken

- Batje
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors