BigD
Next is striping, zwarte deur hendels, nog een sticker erbij die vandaag is binnengekomen (via sticker dump, ideaal!! stuur smsje met de sticker en je adres en 2 dagen later ligt ie in je brievenbus!) Spoiler monteren, opzoek naar 3 spaaks airbag, aero skirts, wielen zwart laten spuiten/coaten, schroefset, mega dikke voorbumper en en en en en.......Shag schreef:lekker bezig, mooi red/black project![]()
what's next dan? ben wel benieuwd!
Ja wil ik nog wel maar nog niet uit wat... miss hele andere of de coendek-mod...Blue Chaser schreef:Dik hoor , zier er goed uit man![]()
![]()
![]()
Echt een sportief ding aan het worden !!
Ga je nog wat met je achterlichten doen ??
O, en een R53 jah![]()
![]()
, kan hem je ZEKER aanraden
![]()
![]()
Geer
Coendekmod en je knippers zwart !!!Martiio schreef:Ja wil ik nog wel maar nog niet uit wat... miss hele andere of de coendek-mod...Blue Chaser schreef:Dik hoor , zier er goed uit man![]()
![]()
![]()
O, en een R53 jah![]()
![]()
![]()
![]()
Geer
en die R53 voor als ik de 24 gepasseerd ben ivm verzekeren
Coendekmod... denk dat ik dan toch eerst ff opzoek ga naar setje achterlichten voordat ik met m'n eigen aan de gang ga hahaBlue Chaser schreef:Coendekmod en je knippers zwart !!!Martiio schreef:Ja wil ik nog wel maar nog niet uit wat... miss hele andere of de coendek-mod...Blue Chaser schreef:Dik hoor , zier er goed uit man![]()
![]()
![]()
O, en een R53 jah![]()
![]()
![]()
![]()
Geer
en die R53 voor als ik de 24 gepasseerd ben ivm verzekeren
Zoiets als de mijne , maar dan in het rood![]()
Onze sponsors