Heb m bij BMW van Poelgeest Heemstede laten spuiten, die hebben er een schadeherstel bedrijf achter zitten. Antwoord: Ja, zeer gerenomeerd gespoten. Baal enorm van de onkunde van een stikkeraar die niet van watergedragen lak weet.
Binnekort weer nieuwe plaatjes met de wipac driverlights... ik twijfel of ik mn schuine strepen op mn deuren laat zitten... ik vind persoonlijk het "vw golf-gehalte" er van erg hoog... meningen?
Jep, lager en doorlopen was ook mijn eerste gedachte... maar t was een cadeau... dus dan krijg je het gegeven paard.... en toen ze er op zaten was mijn eerste gedachte ook: wow... zo hoog? En aan de andere kant zit hij 3 cm hoger.... :S niemand ziet het, maar t zit toch in je hoofd hé ;-)
Ik denk dat het prima moet gaan op gewone lak, maar niet op watergedragen... maarja, als ik dat al weet, dan moeten zij dat helemaal weten.... zal ik die schuine aan de zijkant er alvast af halen?
Gut zijn wel een stelletje prutsers geweest zeg , lak naar de verdommenis en stickers ook nog ongelijk geplakt ..
Maar idd die op de zijkant zou ik er ook afhalen ..