Mijn andere 400pk ride...

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jun 2010, 12:19

files zijn alleen maar positief, aangezien je per uur betaald wordt. Dus hoe meer files, hoe meer je verdient. Ik wel tenminste.

En idd, supermarktdistributie is niet ideaal, maar het werk wat ik doe weer wel. Absoluut geen stress, lekkere afstanden rijden, laden en lossen gaat vanzelf. En natuurlijk gevaarlijke stoffen, dus in de hoogste salarisschaal, ploegentoeslag en allerlei andere toeslagen. Dan hou je met 55 - 60 uur in de week aan het einde van de maand een heel leuk salaris aan over waar andere mensen keihard voor moeten werken... :wink:

Ik ben hiervoor aacountmanager geweest bij een hele grote tecnische groothandel en ik verdiende daar bij lange na niet zoveel als dat ik nu doe.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jun 2010, 13:23

:roll: hmmm als ik dit zo hoor...

...misschien toch maar eens me kleine jongens droom waar gaan maken... :lol:
MaVaEe
Koeien-teller

29 jun 2010, 13:30

mushrop schreef: Ik ben hiervoor accountmanager geweest bij een hele grote technische groothandel en ik verdiende daar bij lange na niet zoveel als dat ik nu doe.
Dan had je misschien eens je quota's moeten halen! >) :mrgreen:
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 jun 2010, 17:46

Sven schreef:Nou ik weet dat de chauffeurs voor de Appie Heijn soms flink op hun klote krijgen als de tijdsschema's niet behaald worden....
Nu haal je ook wel gelijk 't beste voorbeeld van stal, Sven... Want de mentaliteit van AH slaat werkelijk waar helemaal nergens op.
mushrop schreef:En natuurlijk gevaarlijke stoffen, dus in de hoogste salarisschaal
En jezelf vooral niet te druk maken, want het werk moet goed gebeuren... 8)
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
jbcola
Brugse zot

29 jun 2010, 20:14

Mooie job Rob, misschien moet ik ook es informeren om m'n ADR af te leggen. Naar het schijnt is dat wel niet zo makkelijk?

Mijn truck ga ik hier zeker niet posten, oud wrak! :lol:
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 jun 2010, 20:30

jbcola schreef:misschien moet ik ook es informeren om m'n ADR af te leggen. Naar het schijnt is dat wel niet zo makkelijk?
Ik heb geen idee hoe makkelijk of moeilijk de Belgische versie is, Dick... Ik heb de papieren voor stukgoed en tank, en vond dat niet bepaald moeilijk om te behalen. Kwestie van de regeltjes letterlijk lezen, en een portie gezond verstand voor de rest. :D
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
jbcola
Brugse zot

29 jun 2010, 20:38

Toch maar eens serieus(zer) voor kijken :D
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jun 2010, 12:38

Klopt precies wat Berry zegt. Gewoon je gezond verstand gebruiken en de regeltjes letterlijk lezen. Weekje in de schoolbanken en je hebt je ADR. Appeltje eitje :wink:

@Mark: was eigenlijk ook mijn jongensdroom :lol:

@Maarten: :p :mrgreen:

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jun 2010, 13:23

mushrop schreef:Ik ben hiervoor aacountmanager geweest bij een hele grote tecnische groothandel en ik verdiende daar bij lange na niet zoveel als dat ik nu doe.

:X
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jun 2010, 19:42

mushrop schreef:Weekje in de schoolbanken en je hebt je ADR. Appeltje eitje :wink:
dat maakt het alleen maar aantrekkelijker om me 4 jarige HBO opleiding te stoppen... :lol:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jul 2010, 02:18

@JJ: :roll:

@Mark: waar wacht je nog op. Er wordt een groot tekort aan chauffeurs verwacht de komende jaren, dus je hebt praktisch baangarantie. :icon_top:

Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

01 jul 2010, 09:49

Je moet die jongen wel stimuleren minstens z'n school af te ronden Rob! :s

Een opleiding is een gedegen fundering voor je toekomst :''O
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jul 2010, 12:16

:roll: :s

Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

01 jul 2010, 12:24

:mrgreen:

iedereen maar over zitten halen om vrachtwagen chauffeur te worden en op die manier nog meer van die dikke MINI's op dit forum te krijgen slaat natuurlijk alles! >)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jul 2010, 13:38

:lol:

haha nou inderdaad, eerst maar eens me HBO afronden, dan maar eens verder kijken :P

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”