Welke velgen?!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD...... heerlijk beetje fotosjoppuh!
Dacht al zoiets te zien aan het voorwiel. Heerlijk programma is dat toch hè; photoshop!coendek schreef:die wielen zijn geen replica's... heb ze zelf met photoshop van een echte afgeplukt!!
iDD...... heerlijk beetje fotosjoppuh!
- horn
- Be Mini
Bericht
begreep ook al niet waar die gele streep op de straat in het voorwiel vandaan kwam...iDarkDesign schreef:Dacht al zoiets te zien aan het voorwiel. Heerlijk programma is dat toch hè; photoshop!coendek schreef:die wielen zijn geen replica's... heb ze zelf met photoshop van een echte afgeplukt!!

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Jongens ik heb even zitten zoeken, maar ik kom er niet uit. Alle topics hier doorgespit maar wie helpt mij aan ongeveer deze velg:

Deze zijn helaas niet voor MINI leverbaar. Iets wat er op lijkt?
iDD....... toch serieus nadenken over 18"

Deze zijn helaas niet voor MINI leverbaar. Iets wat er op lijkt?
iDD....... toch serieus nadenken over 18"
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Dit zijn de velgen die BBS op de website geschikt acht voor de MINI. Ik vind ze geen van allen echt denderend voor onder mijn MINI.
iDD

Dit zijn de velgen die BBS op de website geschikt acht voor de MINI. Ik vind ze geen van allen echt denderend voor onder mijn MINI.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
WOW!
HIER zijn nog eens wat velgen voor de MINI te bezichtigen.
Deze hebben toch wel mijn aandacht gevraagd!

Die tweede vind ik dan wel weer de mooiste.
*EDIT* Nee toch de bovenste...
iDD
HIER zijn nog eens wat velgen voor de MINI te bezichtigen.
Deze hebben toch wel mijn aandacht gevraagd!

Die tweede vind ik dan wel weer de mooiste.
*EDIT* Nee toch de bovenste...
iDD
Laatst gewijzigd door iDarkDesign op 13 jan 2007, 00:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fred
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
HARRR! Ik kan nergens een distributeur in NL of in europa vinden van de Sport max velgen. op http://www.sportmaxwheel.com staat ook helaas geen email adres voor informatie. Ik zal ze binnenkort wel eens bellen. Bij bigwheels.net kosten ze geen drol, maar de shipping is $100.00 duurder dan de 4 velgen bij elkaar... Daar zit ik nou ook weer niet op te wachten.
Iemand hier die misschien een distributeur weet?
iDD
Iemand hier die misschien een distributeur weet?
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik zat prijzen te vergelijken, omdat ik me af vroeg waarom ze hier in NL zulke debiel hoge prijzen vragen voor velgen. Blijkt dat de velgen die ze hier in NL aanbieden alleen de dure velgen zijn (BBS en OZ velgen kosten bij bigwheels.net evenveel als hier in NL). Alleen zijn die goedkopere merken niet in NL te krijgen ofzo...
Als ik die Sport max bestel zijn ze incl shipping $1206.00 Dat is omgerekend €930,27 Dat is nog steeds goedkoper dan de AEZ's die ik had gezien van €1100,-
iDD..... als er dan nog 19% invoer over betaald moet worden €1107,02
Als ik die Sport max bestel zijn ze incl shipping $1206.00 Dat is omgerekend €930,27 Dat is nog steeds goedkoper dan de AEZ's die ik had gezien van €1100,-
iDD..... als er dan nog 19% invoer over betaald moet worden €1107,02
Onze sponsors