als ik gereden heb en dan olie ga peilen als die 10 minuten heeft stil gestaan zie je volgens mij ook weinig aan mijn peilstok.
pas maar op want teveel olie kan ook kwaad en heb nog nooit gehoord van 3ltr. bijvullen...
@Sven ik ga op zeker morgenochtend ff checken. Miss ook ff bellen naar Beek. Ik heb ooit mega teveel olie in de auto gegooid (ik dacht een fles te hebben van 1L, maar dat bleek een fles te zijn van 5L ). Ik denk dat ik toen zomaar 4L in een niet al te lege (opel astra), auto gegooid heb. Dik roken op de snelweg natuurlijk. Geeft ook weer zon ellende.
@ Ivo thx, het zijn natuurlijk crappy foto's, niet 1 foto blijk ik te hebben waarop de Mini helemaal lekker staat , maar ik ben er zoooo blij mee. Binnenkort maar eens normaal schieten (pang pang)
Nu slapen, daarna de black belt erop (niet defeinitieve) en die radio / downtubes maar eens fixen.
Oh ja ook nog ff die achterlichten. Dat was het voorlopig denk ik..... Damn... ik moet ook nog werken en leren... best druk
Haha, ik vind drie liter ook vrij veel.. Bij mij zat er zoals gezegd nog 2 liter in het blok, en moest ik er 2,5 bijkiepen. Maar toen waren wel de lagers al naar zn grootje!