Voor de montage prijzen echt even zelf met Beek bellen. Kosten liggen aan model, waar je eea geplaatst wil hebben etc...
En idd mooie sets...de goedkopere Mocal versie hebben als probleem:
- leidingen zijn te kort, dus past niet goed en dienen andere leidingen bijbesteld te worden
- koppelingen zijn niet te draaien dus montage is lastig en eea kan lekken
- steunen die er bij zouden moeten zitten, worden niet meegeleverd dus extra laten maken of elders bestellen
- er kan geen thermo tussen dus ook hier nwe slangen nodig
Al met al zijn de aangeboden koelers niet supergoedkoop, maar wel in 1 x alles aanwezig wat je nodig hebt om het GOED en veilig aan te (laten) sluiten
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Ik was/ben hem wel aan het overwegen, maar de prijs is toch echt niet gegeven (vind ik)
En dan nog plaatsing....als ik het dan zo lees mag je er makkelijk 3/4 uur bijtellen ....300/350 euro...???
Soit 1000 eur...
Ik kan me wel voorstellen dat mensen niet echt staan te springen.. dit is wel echt serieus geld!
Als je ruim telt dan moet t goedkoper kunnen..
De koeler kan je vinden voor €100
Die adapter kost bij beek ook iets van €100 uit mn hoofd..
Dan nog slangen en koppelingen.. die zouden dan €200? Moeten kosten?
Vind ik dan echt serieus geld.. denk dat ik iets van 300 had verwacht als prijs.. en miss vele andere ook gezien het lage animo na t zien van de prijzen..
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie