Piepende V-snaar / multiriem
- schnhvn
- Enthousiast
Bericht
piepend geluid multiriem?
Bij koude motor last van een piepend geluid en als ik zo 's op het forum rondsnuffel dan lijkt het afkomstig te zijn van de multiriem of hoe je het dan ook wil noemen.
ik lees dat het vervangen van deze snaar éénvoudig is en dat het al voor 5 - 6 tientjes klaar kan zijn.
Mijn vraag is of iemand dit nog kan bevestigen en of dit de prijs is die van de dealer is of een universele garage..
2e vraag is of iemand op dit forum hiermee ervaring heeft en dus een adres heeft in regio Amsterdam e.o.
Tips en adressen zijn van harte welkom.
ik lees dat het vervangen van deze snaar éénvoudig is en dat het al voor 5 - 6 tientjes klaar kan zijn.

Mijn vraag is of iemand dit nog kan bevestigen en of dit de prijs is die van de dealer is of een universele garage..
2e vraag is of iemand op dit forum hiermee ervaring heeft en dus een adres heeft in regio Amsterdam e.o.
Tips en adressen zijn van harte welkom.
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- schnhvn
- Enthousiast
Bericht
Weinig reacties van forumleden uit de buurt helaas
Ben wel benieuwd of de dealerprijs actueel is..
Dat is niet helemaal in de buurt helaas !! Wel bedankt voor de reactie.spenki schreef:Hoi:
Is niet zo heeel moeilijk maar je hebt er wel het juiste materiaal voor nodig om hem te ontspannen.
Ik kan dit wel doen maar zit in Enschede.
Gr Roy
Weinig reacties van forumleden uit de buurt helaas

Ben wel benieuwd of de dealerprijs actueel is..
Onze sponsors