LED Mini logo --- instapverlichting
- Richard030
- Bijna verslaafd
- Ollie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Ollie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mark vroeg of het de bestaande instapverlichting vervangt; het antwoord is zeer stellig "ja". Vervolgens komt bijna dezelfde vraag nog een keer en dan moet je ineens toch nog eens gaten gaan boren. Hoe zit het nou? Vervanging of niet? Hellup!
mini cabrio schreef:Hoe adviseer je het aan te sluiten op een deurpaneel waar al bestaande instap verlichting is aangebracht aan de onderkant?
Gewoon die draadjes loskoppelen van het huidige lampje, en door voeren naar het nieuwe lampje?
speedy schreef:ja
Ollie schreef:Precies! Ik heb ze zelf ter hoogte van de armleuning gemonteerd, dan schijnt het logo mooi onder de deur, als een soort deurmatspeedy schreef:ja![]()
Zo zie je er zelf ook het meeste van, maar als ik een foto van de binnenzijde maak wordt alles wel duidelijk :-)
Ik begrijp het niet meer.speedy schreef:ja dat moet!boris_brznjef schreef:moet je nog een gat boren als je al deurverlichting hebt? voel er weinig voor om mijn paneel te modificeren (misschien wordt je het wel zat dat Mini logo overal)
dan doe je er een rubber afdek dop op en je ziet er niets meer van
Mark vroeg of het de bestaande instapverlichting vervangt; het antwoord is zeer stellig "ja". Vervolgens komt bijna dezelfde vraag nog een keer en dan moet je ineens toch nog eens gaten gaan boren. Hoe zit het nou? Vervanging of niet? Hellup!

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ollie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Een gat van de standaard instapverlichting is waarschijnlijk rechthoekig. Je kunt deze projector dus niet plaatsen in het gat van de standaard verlichting.
Een nieuw gat boren is dus noodzakelijk, vlak naast de bestaande verlichting (die niet iedereen in zijn Mini heeft).
Wil je van deze logo's af, dan zul je het gat af moeten dekken met een dopje.
Ik kan het me niet voorstellen dat je van de logo's af wil
, een alternatief is natuurlijk de projector afkoppelen en de standaard verlichting weer gebruiken.
Dan heb je geen gat, maar een niet werkende projector. Óf je bouwt er een schakelaar tussen, dan kun je nog eens wisselen haha.
Het gat voor de projector lamp is rond met een diameter van 26mm.Marcel Always Open schreef:Ik begrijp het niet meer.
Een gat van de standaard instapverlichting is waarschijnlijk rechthoekig. Je kunt deze projector dus niet plaatsen in het gat van de standaard verlichting.
Een nieuw gat boren is dus noodzakelijk, vlak naast de bestaande verlichting (die niet iedereen in zijn Mini heeft).
Wil je van deze logo's af, dan zul je het gat af moeten dekken met een dopje.
Ik kan het me niet voorstellen dat je van de logo's af wil

Dan heb je geen gat, maar een niet werkende projector. Óf je bouwt er een schakelaar tussen, dan kun je nog eens wisselen haha.
Onze sponsors