Troqdog - Eerste auto R53 Update P3
- Brightness
- NMC Legend
- troqdog
- Nieuwsgierig
Bericht
, maar ik denk dat je die GTR-S chrome velgen bedoeld.
Heb al een afspraak gemaakt voor dinsdag, dus het word hoogstwaarschijnlijk mijn nieuwe set.
Re: Troqdog - Eerste auto R53 Update P3
Die ik er nu onder heb zijn ook BreytonsBrightness schreef:Die Breyton's zijn veeeeel mooier imo.

Heb al een afspraak gemaakt voor dinsdag, dus het word hoogstwaarschijnlijk mijn nieuwe set.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
X2BurnoutBram schreef:IK vind je huidige velgen PERSOONLIJK een te hoog "tjoening" gehalte hebben...
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Brightness
- NMC Legend
- troqdog
- Nieuwsgierig
Bericht
Dinsdag de GTS-R Breytons opgehaald en vandaag gemonteerd.
Resultaat (wazige foto's
)

Vind ze er een stuk strakker uitzien dan de Magics die ik had.
KW set word hopelijk dit weekend gemonteerd.
Resultaat (wazige foto's

Vind ze er een stuk strakker uitzien dan de Magics die ik had.
KW set word hopelijk dit weekend gemonteerd.
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
juupBurnoutBram schreef:IK vind je huidige velgen PERSOONLIJK een te hoog "tjoening" gehalte hebben...
- troqdog
- Nieuwsgierig
Bericht
Pff net 2 flut* jongeren die mijn auto probeerde te stelen....
Gelukkig gaat het alarm loeihard af en renden ze weg.

Gelukkig gaat het alarm loeihard af en renden ze weg.

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- troqdog
- Nieuwsgierig
Bericht
Nee gelukkig is alleen mijn ruit kapot. Nu even langs carglass.
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
da's wel even minder. Jammer dat mensen niet altijd van andermans spullen kunnen afblijven. Hopelijk valt de schade mee en blijft het bij een ruitje.
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Dit is idd 3 keer ruk, dan heb je een mooie auto onder je kont en dan kunnen anderen er weer niet met hun jatten van af blijven, daar kan ik ook zo
worden.
Ben blij dat de mijne niet aan de straat hoeft te staan, maar achter 2 hekwerken op een mooie plek in de parkeerkelder van het naast mij gelegen appartementen gebouw.
Maar aan de andere kant, als ze hem willen hebben, komen ze hem gewoon halen en helpen ook die 2 electrische hekken niet
Succes met de reparatie en euhh, je hebt een hele gave ride !!

Ben blij dat de mijne niet aan de straat hoeft te staan, maar achter 2 hekwerken op een mooie plek in de parkeerkelder van het naast mij gelegen appartementen gebouw.
Maar aan de andere kant, als ze hem willen hebben, komen ze hem gewoon halen en helpen ook die 2 electrische hekken niet

Succes met de reparatie en euhh, je hebt een hele gave ride !!
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is mij afgelopen vrijdag gebeurd. In een afgesloten parkeerterrein van ons appartementen complex.
Baldadigheid. Spiegel gebroken.
De betreffende jongen van een jaar of 15 mag nu een verse bestellen op ebay (http://www.ebay.nl/itm/RED-R55-R56-R57- ... 3cb8e6d4ef)
Inclusief verzenden en douane kosten kost dat even meer dan hij had durven dromen..
Baldadigheid. Spiegel gebroken.
De betreffende jongen van een jaar of 15 mag nu een verse bestellen op ebay (http://www.ebay.nl/itm/RED-R55-R56-R57- ... 3cb8e6d4ef)
Inclusief verzenden en douane kosten kost dat even meer dan hij had durven dromen..
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vind ik te goedkoop Psycho. Had toch ff de duurste gezocht die er was
- troqdog
- Nieuwsgierig
Bericht
Ja gelukkig valt het allemaal wel mee. Krijg morgen de mini weer terug, maar vanaf nu weet ik wel dat als ik een M3 CSL ga halen dat er 100% een garage moet komen
.

Onze sponsors