Dikste MINI?
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Ik heb op coen gestemd, tweede zou minijcw zijn. De eerste omdat zoiets simpels als een paar strepen zooooo veel verschil maakt, en de andere coen omdat alle onderdelen zo perfect op elkaar zijn afgestemd, helaas maakt dat hem nou net wat minder "dik"
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Absolutely no offense, maar het wordt hier gevraagd, dussss. Heb zelf gewoon een grote voorkeur voor oem onderdelen en dus mini's. Het moet me allemaal gewoon niet te druk worden volgens mijn smaak.
Dus neem mijn mening alsjeblief niet te serieus op.
Gr,
PP
Berthil: Te ver getuned en ik vind die zijpanelen niet heel mooi. Verder respect voor alle mods,maar niet mijn smaak
IDD: Velgen en vleugerdeuren gaan mij te ver. Vond hem inn het begin echt het mooist
Coen: Striping, velgen en spuiten van sommige onderdelen gaan mij te ver
Maaij: Mooie kleur met mooie velgen, ben alleen fan van de S
Ferdinand: Respect voor alle engine mods, maar gaat mij te ver
MINIJCW: Gewaagde kleur en is heel mooi er uit gekomen. Velgen zijn top en alles is nog mooi OEM mini. Vandaar dat ik deze heb gekozen.
Number 19: Te veel tuning en lopen rotzooien naar mijn mening
Marjolein & Fastbunny: Mooie auto, alleen combi van striping en chrome hood scoop en spiegels vind ik persoonlijk minder. Velgen zijn overigens helemaal super
MINI S 255 : Ken ik niet
Wint : Velgen en verlaging geven de auto naar mijn mening een beetje fast and the furious effect. Sorry
Maar de dame in de auto en de remmen daarentegen
Hans: Mooie mini en met rode spiegelkappen en standaard spruitje had ie gewonnen
Blont 007: Mooie S alleen is die van coen naar mijn mening iets mooier
Dus neem mijn mening alsjeblief niet te serieus op.
Gr,
PP
Berthil: Te ver getuned en ik vind die zijpanelen niet heel mooi. Verder respect voor alle mods,maar niet mijn smaak
IDD: Velgen en vleugerdeuren gaan mij te ver. Vond hem inn het begin echt het mooist
Coen: Striping, velgen en spuiten van sommige onderdelen gaan mij te ver
Maaij: Mooie kleur met mooie velgen, ben alleen fan van de S

Ferdinand: Respect voor alle engine mods, maar gaat mij te ver
MINIJCW: Gewaagde kleur en is heel mooi er uit gekomen. Velgen zijn top en alles is nog mooi OEM mini. Vandaar dat ik deze heb gekozen.
Number 19: Te veel tuning en lopen rotzooien naar mijn mening
Marjolein & Fastbunny: Mooie auto, alleen combi van striping en chrome hood scoop en spiegels vind ik persoonlijk minder. Velgen zijn overigens helemaal super

MINI S 255 : Ken ik niet
Wint : Velgen en verlaging geven de auto naar mijn mening een beetje fast and the furious effect. Sorry

Maar de dame in de auto en de remmen daarentegen

Hans: Mooie mini en met rode spiegelkappen en standaard spruitje had ie gewonnen

Blont 007: Mooie S alleen is die van coen naar mijn mening iets mooier

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ik mis The Blue Lobster in de poll. Dat is een MINI die zeker in deze top thuis hoort...
Daarom heb ik op Berthil gestemd, omdat hij daadwerkelijk ALLES aan de auto heeft veranderd zonder dat het eruit ziet als een allegaartje van upgrades.
Daarom heb ik op Berthil gestemd, omdat hij daadwerkelijk ALLES aan de auto heeft veranderd zonder dat het eruit ziet als een allegaartje van upgrades.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
en wat een mooie foto zeg
Leuk je zondag weer eens geproken te hebben
ThanksPretty Cooper schreef:
Dit is voor mij "DE MINI". Door deze Mini heb ik mijn bekoring voor de kleur Pepper White gekregen![]()
Maaij no doubt, het verhaal wat er achter zit heb ik je gisteren al verteld. Ik zal je PW straks missen![]()
Ongetwijfeld maak je van je DS ook een beauty

Leuk je zondag weer eens geproken te hebben

- SCUD
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb er lang over moeten nadenken om eerlijk te zijn. Vond het best moeilijk. Uiteindelijk ging het bij mij om Hans en Blont. Vindt echt de GP een supermooie car, maar heb altijd iets tegen die spoilers gehad. Dat was ook de reden waarom Number 19 voor mij geen eerste plaats kreeg, die spoiler, verder ook een super mooie MINI. Maar Blont's MINI is een MINI die ik zelf ook zo had "gemaakt" als ik een PW had gehad denk ik, en het dak design vindt ik tof. De coolste IMO.
Surreality Just Got Funky!
- erik-de-perik
- Mod virus alert!
Bericht
PFffffffffffff wat een moeilijke keuze. Het is onmogelijk om te kiezen, omdat ze allemaal opzich prachtig zijn.
Ik heb voorBerthil gekozen, omdat hij alles aan ze MINI veranderd heeft. En niet zomaar, maar alles uitzoekt dmv websites, contactpersonen en gewoon proberen. Of het nou mooi is of niet, het levert een hele hoop respect op. Top.
De MINI's van Maaij en iDD zijn gewoon super qua looks (qua prestaties niet veel meer dan andere MINI's). iDD heeft iets unieks door de lambo deuren. De MINI van Maaij 'klopt' gewoon, hoeft niets meer aan gedaan te worden.
Maar ja, ze zijn eigenlijk allemaal mooi...
Ik heb voorBerthil gekozen, omdat hij alles aan ze MINI veranderd heeft. En niet zomaar, maar alles uitzoekt dmv websites, contactpersonen en gewoon proberen. Of het nou mooi is of niet, het levert een hele hoop respect op. Top.
De MINI's van Maaij en iDD zijn gewoon super qua looks (qua prestaties niet veel meer dan andere MINI's). iDD heeft iets unieks door de lambo deuren. De MINI van Maaij 'klopt' gewoon, hoeft niets meer aan gedaan te worden.
Maar ja, ze zijn eigenlijk allemaal mooi...

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ik probeer altijd zoveel mogelijk informatie via internet te vergaren en, ook niet oneblangrijk, ervaringen uit eerste hand. Maar omdat Nederland maar een klein land is, blijft het toch gokken op zekere hoogte als je wat uit gaat proberen
Dat heb je goed gezienerik-de-perik schreef:Ik heb voorBerthil gekozen, omdat hij alles aan ze MINI veranderd heeft. En niet zomaar, maar alles uitzoekt dmv websites, contactpersonen en gewoon proberen.

Ik probeer altijd zoveel mogelijk informatie via internet te vergaren en, ook niet oneblangrijk, ervaringen uit eerste hand. Maar omdat Nederland maar een klein land is, blijft het toch gokken op zekere hoogte als je wat uit gaat proberen

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Hate to say this, maar wie had er nog meer zo'n GP?Dat is echt een Homokar

Gr, Marcel
Onze sponsors