WenMini R50 —Verkocht—

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
MCS Floris
Be Mini
Be Mini

Re: WenMini R50

03 mar 2017, 22:04

Ha de Plasti Dip ook gevonden...
Moet zeggen dat het verbazing wekkend goed op mn velgen blijft zitten. Zelfs met schoonmaken ed.

Ziet er beter uit zo met koplamp ringen.
Om looks te proberen is niet verkeerd spul. Kan je altijd nog iets laten overspuiten..

Goede keuze wbt de banden. Op veiligheid moet niet (snel) bezuinigd worden...
WenMini schreef: Hi Floris,
Thanks! Ik heb jou ook nog niet zien rijden. Afgelopen dagen zowat hele land door gecrosst dus iemand van hier moet me toch op de snelwegen hebben gezien?! Afbeelding.
Ja, hoop dat ik volgende week kan aansluiten bij de Mcmeet! Eens moet een 1e keer zijn toch? Kom je ook?
Gr. Wendy
Ja eens moet een 1e keer zijnAfbeelding
Volgende week is weer een meet A'dam. Even aanmelden komen er vast meer. Waarschijnlijk ben ik er wel. Vanuit werk net zo gemakkelijkAfbeelding
Afbeelding it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
speedy
NMC Legend
NMC Legend

05 mar 2017, 18:30

225 breed op een 1e generatie dat loopt zeker aan.
Op een 2e generatie is dat eigenlijk al te breed en daar heb je nog meer ruimte als bij een 1e generatie.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
We
WenMini

05 mar 2017, 19:55

Ze hebben wat ruimte in de wielkast gemaakt en het aanlopen is nu alleen heel even als er flinke oneffenheden zijn in de weg of bij sommige drempels. Kon absoluut geen kwaad hebben ze mij verzekerd.

Tja, achteraf gezien had ik liever mijn vorige bandenmaat gehad (215). Het was ook niet mijn eigen idee om naar 225 te gaan. Had daar niet eens aan gedacht. Deze maat werd mij geadviseerd. De velg is zo net wat beter beschermd en het zou meer comfort geven. Ik ging er niet van uit dat het niet zou passen. En denk dat Dave dit ook niet had verwacht. Zou komen door de verlaging van de auto.

Desondanks alle 'perikelen' ben ik wel heel tevreden met de banden zelf. Wegligging is heel fijn en duizend keer beter dan met die vorige banden.

Voor een volgende keer 'gewoon' weer 215 breed op zomerset. En als het mij heel erg gaat irriteren dan gaan ze er onderuit. Wellicht nog mensen met een SUV die er wat mee kunnen

speedy
NMC Legend
NMC Legend

05 mar 2017, 23:37

Het kan ook niet zozeer kwaad maar irritant is het wel
Meer comfort zou ik persoonlijk niet in een bredere band zoeken maar meer in een iets hogere band 215/40/18, ik denk dat maar een paar % van alle mini rijders breder gaat als 215 en dat is natuurlijk met een reden.

Afbeelding
We
WenMini

07 mar 2017, 09:26

Dank @ Speedy, daar hou ik de volgende keer ook rekening mee. Heb geen verstand van banden en wat wijs is en wat niet. Enige criterium was dat ze niet te smal moeten zijn.
Nou, te smal zijn ze zeker niet nu :mrgreen:
We
WenMini

09 mar 2017, 18:47

Update banden en verkoop 18" velgen:

Helaas moet ik toch afscheid gaan nemen van mijn nieuwe banden. Had te vroeg gejuicht. :cry: Ze lopen toch vaker aan dan gehoopt en verwacht. En als je met z'n tweeën in de auto zit is het helemaal niet te doen.
Toen gisteren, ooook nog, een deel van mijn bumper boven het linker achterwiel eraf vloog was ik er definitief helemaal klaar mee. Auto achter me moest de bumper ontwijken. Dit gebeurde op de snelweg bij flinke regenval. Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. Waarschijnlijk hebben ze de bumper er niet goed terug op gezet toen ze ruimte hebben gemaakt aan de binnenkant. Of de band loopt er zo vaak tegenaan dat ie daarom eraf is gevallen. Maakt ook verder niet uit, het is gelukkig goed afgelopen. Maar jammer is het wel. Dit heeft nou allemaal zoveel tijd en moeite gekost..Dave geeft mij het geld terug en hij krijgt zijn banden.

Nu ik toch weer nieuwe banden moet kopen heb ik besloten om terug te gaan naar 16" en mijn 18" zwarte velgen te verkopen. Ik vind een kleinere maat fijner rijden. Waarschijnlijk zijn maandag mijn nieuwe banden binnen en kan ik foto's maken van de velgen. Zal ze hier op het forum te koop aanbieden.

Verder vandaag nieuwe remvloeistof en versnellingsbak olie erin. En een nieuwe bumper boven wielkast. Ben hiervoor bij Roel geweest van GoGarage 37 in Lisse. Wat een leuke gozer. En hij weet wat ie doet. :icon_top: Was er nog niet eerder geweest, maar dit was zeker niet de laatste keer.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

09 mar 2017, 18:59

Wel netjes van Dave

Afbeelding
We
WenMini

09 mar 2017, 22:53

Ja vind ik ook. Heel fijn opgelost zo.

MCS Floris
Be Mini
Be Mini

10 mar 2017, 00:54

Jammer zeg... dat is even balen. Wel kudo's voor Dave!

Morgen dus nog even showen op de McMeet..!?
Afbeelding it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
We
WenMini

10 mar 2017, 08:11

Ziet ernaar uit dat ik vandaag ook naar de McMeet kan komen. Leuk, ben er nog nooit geweest.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Pboy_007
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

11 mar 2017, 08:33

Was lekker druk bij de MC meet gisteren, leuk je in real life te hebben ontmoet was gezellig.
En je hebt een mooie mini, en vind het stoer dat je zo lekker zelf met je Mini aan het mode bent. :icon_top:
My Thunder Grey!
Afbeelding
Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mar 2017, 14:49

WenMini schreef:Ziet ernaar uit dat ik vandaag ook naar de McMeet kan komen. Leuk, ben er nog nooit geweest. Afbeelding
En wat vond je ervan? Leuk dat je erbij was! :icon_top:
We
WenMini

11 mar 2017, 16:38

Vond het ook heel leuk om meteen zoveel mensen achter de forumnamen en plaatjes in het echt te zien. Nog leuker waren de mini's zelf uiteraard. :-PP :D
Dacht dat er maar 3 ofzo zouden zijn afgaande van de aanmeldingen hier op het forum. Heb geen Facebook meer dus dan mis je blijkbaar toch een hoop. Of jullie moeten meer hier schrijven. :wink:
Het was gewoon een heel ontvangstcomité daar bij de Mac.

Echt geweldig wat iedereen (al) van zijn Mini heeft gemaakt. Iedere auto uniek. Helemaal top!
Tot een volgende keer!

Groetjes,
Wendy
We
WenMini

01 apr 2017, 09:53

UPDATE: getik bij koude start. (Zie berichten hierboven)

Aangezien het mij toch bleef irriteren dat de auto (tijdelijk) zo tikte bij een koude start heeft Roel van GoGarage37 in Lisse mijn leven weer aangenamer gemaakt. :-)
Alle 16 klepstoters zijn vervangen. Hij had nog gebruikte liggen (20.000km 'oud'). Probleem is dat je de klepstoters niet los kunt kopen. Alleen compleet met tuimelaars. Dat is dus een dure grap. Nu had ik voor 100 euro 16 klepstoters met tuimelaars. En mensen..het getik is WEG! Zo blij!

Hier een paar foto's. Roel zei dat ie er echt nog goed uitziet voor z'n leeftijd en km-stand. Afbeelding

Afbeelding

Vergeet er bijna bij te vermelden dat ik die dag eigenlijk bij hem was voor een nieuwe radiateur. Die lekte. Afbeelding

Afbeelding

We kunnen er weer tegenaan. :rijden

ha
harmless85

01 apr 2017, 10:18

hoi zag je laatst rijden in noordneemster( afgelopen zondag) nog een fotootje gemaakt , was in een leen astra vanwege wegwerken steenslag

Terug naar “Show your ride”