Nee hè, idd daar zien jullie mij niet in rijden! Kortom henkietenk, heb je weer helemaal bij het verkeerde eind. Hier op het forum zien ze mij niet in zo'n geval rondtuffen.
Heeee, nu ook al een "hot-orange"... Een paar weken geleden reden ze (Pijnappel in Apeldoorn) al rond met een blauwe Sneuzoekie, met wit dakje en velgen, bonnet stripes...
Valt trouwens nog mee dat de zwarte wielkastranden nog niet gemonteerd zijn. (onderdeel van het GT-pakket)
"Een auto met super personality!" volgens de reclame-makers van bovengenoemd merk. Yeah right, gewoon plagiaat...
Laatst gewijzigd door Robert op 29 apr 2006, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
het ziet er bij mini allemaal toch wat steviger uit en voor waardevast scoort de mini 100% meer dan de Swift. En elke swift is vanbinnen hetzelfde. Zal nooit zo uniek worden als de mini.
Genoeg gezeurd over die Jap. Ik blijf bij mijn Mini
Ik ga mijn Skoda maar eens voor de deur zetten bij de Sneuznoekie dealer en dan een proefrit maken met zo'n ding...... De tank moet toch leeg kunnen en de banden vierkant, zou het niet?
Wanneer was die zandvoort circuitdag ook al weer? (geintjuuh)
Vandaag ook weer een paar exemplaren van dat ding in het wild zien rijden... schiet echt niet op... je reinste plagiaat
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Zag laatst ook zo'n swiftje rijden, kleur was ongeveer indy blue met een wit dakje. Vind het echt jammer dat suzuki de mini wil gaan na-apen. Maja beter goed gejat als slecht bedacht. Ik lach er eens mee...en anders trappen we het gas wel even wat dieper in dan is het ook zo duidelijk