Hou je er wel rekening mee dat je ook gewoon met de mini moet gaan rijden. Want hij woord straks zo mooi dat je er niet meer in durft te rijden.

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Geloof me Patrick, met deze MINI wordt gewoon geredenpboy_00701 schreef:Jij bent echt goed bezig man.
Hou je er wel rekening mee dat je ook gewoon met de mini moet gaan rijden. Want hij woord straks zo mooi dat je er niet meer in durft te rijden.
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Hoi Niek! Dank voor de felicitaties! Had al gelezen dat je de remmen niet voluit moet gebruiken in het begin maar fijn dat je het nog even benoemd en aantal km's aangeeft. Naar mijn weten is niet alle remvloeistof vervangen maar is het een beetje aangevuld. Als ik nog bij Kevin langs ga voor het ontluchten zal ik vragen of hij de remvloeistof wil vervangen. Of is dat sowieso een goed idee?niekcarfreak schreef: ↑21 sep 2019, 12:12Gefeliciteerd met deze mooie remmen Maurice.
Leuk om een monteur als Kevin te hebben.
Ben benieuwd naar je remervaringen wanneer een en ander op elkaar ingesleten is.
Je mag nu nog niet voluit remmen tenzij je in een noodsituatie komt.
Ongeveer 300km inremmen net als bij nieuwe auto.
Monteer je enkel nieuwe blokken dan kan je sneller inremmen, 10 keer hard remmen van 120 tot 40 ongeveer en dan na stukje rijden zonder of nauwelijks te remmen de auto wegzetten tot de remmen goed afgekoeld zijn.
Daarna kun je voluit remmen.
Is niet gelijk de remvloeistof ververst?
Nog eens ontluchten kan ook nodig zijn.
Dank je wel Niek! Handig om te weten!niekcarfreak schreef: ↑21 sep 2019, 18:16Vervangen ligt eraan hoelang oude vloeistof erin zit.
DOT 4 normaal om de 2 jaar.
Kevin kan vast het vochtgehalte meten.
Maar remvloeistof vervangen zijn de kosten niet.
Dank voor je aardige woorden Coen! Ben ook nog steeds heel blij met de velgen en vindt het stiekem wel heel gaaf dat ik ze zelden tot nooit bij andere MINI's zie
Staat er echt heel mooi bij zombvandenberg schreef:22-09-2019 Foto's Amsterdam
Vandaag einde middag gelukkig nog even tijd gevonden om de Clubman te wassen en ergens naar toe te rijden om wat foto's te maken. Bijgaand het resultaat. Geen inspirerende omgeving maar wilde gewoon even foto's hebben van de remmenset in redelijk daglicht.
Clubman op het parkeerdek van een winkelcentrum
Ben heel blij met hoe de Clubman er momenteel bij staat. Uiteraard kan ik nog wel 100 mods bedenken maar als het hier bij zou blijven ben ik ook dik tevreden.
Hopelijk snel een keer echt mooie foto's laten maken door iemand met een goede camera en die er verstand van heeft.
Cheers,
M.
Onze sponsors