Doe dan eens rustig!franklyn85 schreef:Zo op de terug weg even goed door getrokken....
In ze 4/5 hoog in de toere ging het accu lampje steeds aan dus ff gebeld en wat ik vermoeden dynamo is een beeeetje op

Doe dan eens rustig!franklyn85 schreef:Zo op de terug weg even goed door getrokken....
In ze 4/5 hoog in de toere ging het accu lampje steeds aan dus ff gebeld en wat ik vermoeden dynamo is een beeeetje op
Ja vreemde is alleen heb er nog nooit last van gehadcooperke s schreef:Antwoord,
Gereduceerde alternator pulley.
Zoals je daarstraks zei draai je met 19%,en je revlimit?
Deed ik tochcoopers1987 schreef:Doe dan eens rustig!franklyn85 schreef:Zo op de terug weg even goed door getrokken....
De dynamo gaat natuurlijk niet meteen stuk,bedoeling van de alternator pulley is om de dynamo toch een langere levensduur te garanderen.franklyn85 schreef:Ja vreemde is alleen heb er nog nooit last van gehadcooperke s schreef:Antwoord,
cooperke s schreef:De dynamo gaat natuurlijk niet meteen stuk,bedoeling van de alternator pulley is om de dynamo toch een langere levensduur te garanderen.franklyn85 schreef:Ja vreemde is alleen heb er nog nooit last van gehadcooperke s schreef:Antwoord,
Ik heb die airco allang gekicktRaj schreef:ARP boutjes zijn nice!
Echt heel content over te spreken
Gaat lekker franklyn! Nog een paar stickers op je achterruit plakken en je hebt weer 5 pk erbij haha
Die mishimoto is ook echt vol promo alleen jammer dat er echt nauwelijks iets van te zien valt door die condensator van de airco
It isn't mecooperke s schreef:Wie heeft er dan ook een airco opzitten
Onze sponsors