Peter's PW R53...new ride..pag 336
- Sportspack Mark
- Be Mini
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
http://dipyourcar.com/ zend niet buiten de US....
En plasticdip.eu zit zonder spraycans....
x2speedy schreef:Dikke foto'sben benieuwd naar je plastic dip ! Als je mij ff adresje stuurt waar je het besteld hebt dan ga ik ook ff aan de gang
http://dipyourcar.com/ zend niet buiten de US....
En plasticdip.eu zit zonder spraycans....
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Heb t nu bij Conrad.nl besteld. Is wat duurder dan andere adresjes die hier al genoemd zijn, maar zij hebben het op voorraad.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@tycho..ja, das goeie handel op deze manier
@Squeek...nee, nog niet geblindeerd...heb er wel eens over nagedacht, maar als ik de ramen donker maak, zie je de kooi straks niet meer...en een poser has got to pose
@Maurice...ik wilde perse old skool geel licht en met de xenons lukte dat domweg niet..na 9 autos met oem xenon heb ik die drang om xenon te hebben niet meer zo...dus fijn halogeen erin met gele bulbs
@Martijn...ja ride kan het weer mooi hebben, dus beiden happy...daarom is t forum ook zo leuk

@Squeek...nee, nog niet geblindeerd...heb er wel eens over nagedacht, maar als ik de ramen donker maak, zie je de kooi straks niet meer...en een poser has got to pose

@Maurice...ik wilde perse old skool geel licht en met de xenons lukte dat domweg niet..na 9 autos met oem xenon heb ik die drang om xenon te hebben niet meer zo...dus fijn halogeen erin met gele bulbs
@Martijn...ja ride kan het weer mooi hebben, dus beiden happy...daarom is t forum ook zo leuk

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zag er dik uit hoor vrijdag!! 
Heb alleen je stupid-mod niet echt bewust bekeken
start met meeten....

Heb alleen je stupid-mod niet echt bewust bekeken

Stop met drinkenThomas schreef:GoedemorgenDaveke schreef:Gele schijven?

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors