geschrobt pics op p68

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: MINI COUPE S

08 jul 2014, 00:32

Manick schreef:
Casper schreef:
Lars Temmink schreef:Lekkere hoge bips :D
Een hoge bips is heeeeel comfortabel Lars :mrgreen: Me achterveren zijn even naar Cobra voor service en pilow bal upgrade. Heb gelukkig een leensetje gehad van Coen ben er blij mee kan ik lekker door rijden.

dat ''leensetje'' is voor mij een ''traumasetje'' geworden :lol:
Hahaha het was bijna mijn laatste setje :lol:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: COUPE S Cobra R + Pillow ball upgrade

30 jul 2014, 22:02

Zo vandaag bij Coen langs geweest en mijn achterveren opgehaald die voor service bij Cobra waren. Ze zien er weer als nieuw uit. En er is meteen een pillow ball upgrade gedaan. Ben benieuwd vrijdag gaan ze er weer onder afspraak bij Klaas gemaakt van Beek.

En dan kan het leensetje naar de volgende :lol: :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan kan de achterkant weer naar beneden

Coen en Rob bedankt voor alle moeite
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: COUPE S Cobra R + Pillow ball upgrade

31 jul 2014, 07:11

Wat doet zo een kussen bal ??
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: COUPE S #$%@* zooi

02 aug 2014, 15:54

Nou mooi #$%@* zeg maar.

Was gister helemaal blij Woensdag me achterveren opgehaald helemaal als nieuw, vrijdag een afspraak bij Beek voor montage. Montage ging super dacht dat er nieuw draad getapt moest worden maar dat bleek niet nodig :roll: Proefrondje gereden helemaal goed hoorde wel iets maar niets raars. Monteur een stukje gereden helemaal goed. Terug gereden snelwegritje ging helemaal super heerlijk grip in de lange bochten niets loopt aan helemaal goed helemaal blij. Toen ik terug kwam in Den Helder het eerste het beste normale straatje rammel de rammel :oops: En het blijft rammelen vandaag weer ff gereden maar het is niet leuk die rammel auto maar aan de kant gezet en Maandag maar weer Beek bellen. Nou heb ik de hoop dat het, het zelfde is als bij Wilco die had er ook last van en dat hebben ze vrijdag verholpen en het is bij hem helemaal weg. Dus hoop dat ze dezelfde oplossing bij mij kunnen doen. Maar op dit moment stromt en onweert het als een gek hier in Den Helder en ik heb hem bij de dikste boom neergezet van mij mag hij er nu ff op vallen :'( Het begint nu ff niet meer leuk te worden.
Afbeelding

JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: COUPE S #$%@* zooi P33

02 aug 2014, 16:01

Balen!
Niets zo vervelend als een Mini die niet doet wat je wilt.
Hopelijk is het snel opgelost!
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2014, 16:58

Beetje jammer Casper, ben benieuwd wat het is.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2014, 17:25

Wilcoos schreef:Beetje jammer Casper, ben benieuwd wat het is.
Nou ik hoop het zelfde als bij jou, en dat we dat ook zo kunnen oplossen
Afbeelding

P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2014, 18:58

Wat was het bij jou Wilco ?
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2014, 19:01

P5ycH0 schreef:Wat was het bij jou Wilco ?
Schroefdraad in de draagarm kapot, waardoor de bout, en dus de demper, niet goed vast zat.
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2014, 19:05

Because race car!

Afbeelding

Slijptol erop bout en moer er door en klaar!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 aug 2014, 19:15

Nou lekker dan, waarom hebben ze niet gelijk een draad getapt dan? Daar had je toch om gevraagd? Dat was toch ook de reden om naar Beek te gaan? Straks kan alles weer opnieuw en dan kan jij zeker de rekening betalen... Goed bezig weer. Mooi flut* dude
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 aug 2014, 13:54

Ik heb nu hetzelde prob als wilco....
Veel te vast gedraaid door beek de laatste x
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 aug 2014, 14:14

Iedereen krijgt hier volgens mij last van. Gaat ook niet goed volgens mij stalen bout in een alu arm (dus die is zachter) Rob, ik, jij Maar het blijft een probleem.
Afbeelding

P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 aug 2014, 14:51

Iemand een idee met hoeveel nm die bout in alu vast gezet moet worden?
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

03 aug 2014, 15:38

P5ycH0 schreef:Iemand een idee met hoeveel nm die bout in alu vast gezet moet worden?
R55/R56 M14 Veerpoot aan langsdraagarm 165Nm
R55/R56 M10 Veerpootsteun aan carrosserie 56Nm, bouten vervangen
R55/R56 M10 Veerpootsteun aan schokdemper 30 Nm, moer vervangen

Terug naar “Show your ride”